752 6900 0912

3- 4001 4426 021

مهم ترین تجهیزات اداری استارتاپ

چنانچه شما هم به فکر شروع یک کار استارتاپی میباشید، حتما به درست کردن لیستی از تجهیزات اداری استارتاپ فکر کرده اید. فرقی نمیکند برای شروع کار خود یک ساختمان اداری را در نظر گرفته اید یا یک اداره و دفتر کوچک بهرحال شما موظف هستید آن را با تجهیزات اداری ضروری تکمیل نمایید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با تمام تچهیزات ضروری اداری آشنا کنیم.

تجهیزات اداری استارتاپی

وسایل دفتری یکی از مهم ترین نیاز های هر شرکتی به حساب می‌آید. در زمان تهیه لیست خود به تعداد کارمندان و متراژ دفتر کار خود حتما توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

میز اداری

اولین و مهم ترین وسیله ایی که نیاز است در لیست شما باشد، خرید میز اداری می‌باشد.میز های اداری در ابعاد و اشکال مختلفی در بازار موجود هستند.در واقع میز ها به شما اجازه میدهند نوع فضا را مشخص نمایید. میز اداری دارای انواع مختلفی می‌باشد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

میز مدیریتی تمیس ال متحرک

میز مدیریتی

این میز همانگونه که از اسم آن مشخص می‌باشد مناسب برای اتاق مدیریت می‌باشد.طراحی و زیبایی میز مدیریت دارای اهمیت زیادی می‌باشد؛ به طور معمول میز مدیریت نسبت به میز کارمندان بزرگتر می‌باشد و در رنگ ها و طراحی های مختلفی تولید می‌شود.

 

میز کارمندی

میز کارمندی مناسب برای کارمندان می‌باشد و دارای تنوع گسترده ایی می‌باشد. این میز ها عمدتا دارای کشو و فایلینگ میباشند تا کارمندان وسایل خود را مرتب تر و راحت تر در نزدیکی خود داشته باشند؛ در هنگام خرید میز کارمندی به ابعاد محیط کار خود توجه داشته باشید.

میز کارمندی لیتون

میز گروهی

چنانچه فضای کار شما به شما این اجازه را نمی‌دهد که از تعداد زیادی میز کارمندی استفاده نمایید و یا نیاز به فضای کار اشتراکی دارید پیشنهاد مبلمان اداری راما میز کار گروهی می‌باشد.میز های گروهی ترکیب ساده ایی دارد. میز گروهی به شما  امکان کار گروهی را می‌دهد. در واقع این میز ها فضایی را  ایجاد میکنند که تعدا بیشتری از افراد در یک مساحت نسبتا کوچک به کار بپردازند و با هم تعامل داشته باشند.

 

میز کنفرانس

یکی از میز هایی که باید که هر استارتاپی برای برگزاری جلسات تهیه نماید میز کنفرانس میباشد.به طور معمول یکی از مهم ترین فعالیت های یک شرکت استارتاپی برگزاری جلسات ایده پردازی میباشد که نیاز است تمامی افراد دور هم جمع شوند، در این شرایط شما نیازمند میز کنفرانسی می‌باشید که پاسخگو نیاز های شما باشد.

میز-کنفرانسی-نیلوفر

چنانچه دارید در باره بهترین میز های اداری راما بیشتر بدانید پیشنهاد میکنیم مقاله “آشنایی با 8 مدل میز اداری و ویژگی های میز اداری” مطالعه نمایید

صندلی اداری

یکی دیگر از مهم ترین تجهیزات اداری استارتاپ ها، خرید صندلی اداری می‌باشد. صندلی های اداری از این رو دارای اهمیت می‌باشند که بیشتر ساعات روز، کارمندان به طور معمول در پشت میز و صندلی های خود هستند. بنابر این بهتر است هنگام  انتخاب صندلی اداری، صندلی های ارگونومیک را انتخاب نمایید تا صدمات ناشی از نشستن طولانی مدت به حداقل خود برسد و گردن، ستون فقرات کارمندان آسیب کمتری ببیند.

صندلی های ادارای در انواع مختلف ‌چرخدار ،بدون چرخ ، پشتی بلند‌و پشتی کوتاه و…. می‌باشندو از جنس های مختلفی ساخته شده اند. در هنگام خرید صندلی ادارای نیاز این به نکاتی مانند، نشیمن راحت، قابلیت تنظیم ارتفاع،عرض استاندارد و … توجه نمایید.

صندلی های ارگونومیک به صورتی باید باشد تا از ستون فقرات و کمر حمایت کند تا از صدمات احتمالی به زانو و کمر کارمند جلوگیری نماید. مطمئن شوید که روکش صندلی ها ادارای رویه ای با پارچه تنفسی باشد.

صندلی های اداری با توجه به کاربرد هایی که دارند همانند میز های اداری دارای انواع مختلفی میباشند به طور مثال، صندلی مدیریت دارای پشتی بلند تری میباشد و چرخدار، همچنین صندلی های کارمندان پشتی کمتری دارد و چرخ دار میباشد اما بهتر است صندلی های کنفرانس بدون چرخ باشند تا کارمندان توجه بیشتری به جلسات داشته باشند.

 

چنانچه دارید در باره بهترین صندلی های اداری راما بیشتر بدانید پیشنهاد میکنیم مقاله “معرفی 5 مدل از پرفروشترین و بهترین صندلی اداری” مطالعه نمایید.

مبل اداری

محیط های استارتاپی برای کارمندان خود محیطی برای استراحت در نظر میگیرند. در این محیط ها شما نیاز به مبل اداری دارید که برای استفاده راحت باشند و در همین حال فضای اداری محیط را نیز حفظ نمایند. همچنین بهتر است در دفتر مدیریت خود بهتر ات از مبل اداری برای پذیرایی از مهمانان خود داشته باشید .

امروزه شما میتوانید مبل های اداری را در انواع کلاسیک و مدرن در هر رنگ و جنسی که تکمیل کننده طراحی دکوراسیون محیط اداری شما باشد تهیه نمایید. در نظر داشته باشید میتوانید مبلمان اداری را به صورت ست کامل و یا نیم ست تهیه کنید.

 

پارتیشن اداری

بدنبال راهی هستید که بتوانید در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه محیط کار خود را به بخش های مختلف تقسیم نمایید؟ پیشنهاد گروه مبلمان اداری راما به شما استفاده از پارتیشن های اداری می‌باشد. این پارتیشن ها اداری در کمترین زمان بدون نیاز به هزینه زیاد به شما این امکان را میدهد که بتوانید به راحتی محیط کار خود را به بخش ای مختلف تقسیم نمایید و باعث بالا رفتن راندمان کاری شوید.

پارتیشن های اداری نیز در انواع مختلف دو جداره و تک جدار تولید می‌شوند و دکوراسیو شما را مدرن و به روز نمایش می‌دهد و به کارفرما محیط پویا کار شما را بهتر نمایش می‌دهد. همچنین پارتیشن های اداری باعث حفظ حریم خصوصی بخش ها می‌شود و از ایجاد سر و صدا جلوگیری می‌نماید.

 

فایل ها و کمد های اداری

فایل های اداری و همچنین کمد های اداری یکی دیگر از تجهیزات استارتاپ ها به حساب می‌آید و موجب نظم دهی و ایجاد هماهنگی دکوراسیون داخلی می‌شود و از بی نظمی های اداری نیز جلوگیری می‌کند. اگر دارای یک مجموعه بزرگ می‌باشید پیشنهاد میکنیم از فایلینگ ها و کمد های ویترینی استفاده کنید و محیط دلنشین تری ایجاد کنید.

در هر محیط کاری نظم حرف اول را میزند‌، در صورتی که محیط کار شما جای مناسب برای قرار دادن فایل ها و پرونده های کاری شما نداشته باشد باعث میشود به مرور راندمانکاری شما پایین بیاید. کمد های اداری و فایلینگ ها به شما کمک میکند که به کار خود نظم ببخشید و هر چیزی را در سر جای خود قرار می‌دهد. همچنین وجود این فایلینگ ها از گم و مفقود شدن مدارک مهم کاری شما نیز جلوگیری میکند.

 

ملزومات اداری

هرچند که داشتن ملزومات اداری مانند مابقی موارد لیست بالا جز تجهیزات ضروری  اداری استارتاپ ها به حساب نمی‌اید اما داشتن آن ها علاوه بر حفظ زیبایی محیط موجب آرامش و رفاه بیشتر کارمندان می‌شود و نظم بیشتری به محیط کار شما میبخشد.همچنین در نظر داشته باشید هر چه کارمندان شما رفاه و آرامش بیشتری در کار خود داشته باشند بازدهی و راندمان کاری شما نیز بیشتر میشود. در زیر به لیستی از این ملزومات اداری میپردازیم که موجب نظم دهی و زیبایی بیشتری به محیط کار شما می‌شود.

  • ست های رومیزی
  • زیر پایی
  • جا لباسی
  • پادری
  • و….

7پالادیوم- پ ژ2

سخن آخر

امروزه فضای کاری شما نشان دهنده شخصیت کاری شما می‌باشد. اگر میخواهید پویایی و خلاقیت خود را در کار در نگاه اول به کارفرما و کارمندان خود نشان بدهید پیشنهاد میکنیم از وسائل و ملزومات اداری مدرن استفاده نمایید. در بالا لیستی از مهم ترین تجهیزات اداری استارتاپ ها را با شما به اشتراک گذاشته ایم تا در هنگام خرید بهترین و مورد نیاز ترین وسایل را بهتر بشناسید. چنانچه در انتخاب رنگ و طرح موارد بالا دچار سردرگمی شده اید پیشنهاد میکنیم با گروه مبلمان اداری راما تماس بگیرید تا با متخصصین مجرب ما صحبت کردع و بهترین انتخاب را  داشته باشید.

 

 

فیسبوک
تلگرام
واتساپ
ایمیل
لینکدین
توییتر

آخرین مطالب منتشر شده

آشنایی با انواع سبک مبلمان اداری
2 اردیبهشت 1403
اهمیت استفاده از فایلینگ اداری
25 فروردین 1403
تفاوت میز کارمندی با میز کامپیوتر در چیست؟
25 فروردین 1403
مهم ترین اصول طراحی اتاق کنفرانس
26 دی 1402
همه چیز درباره طراحی فضای اداری باز
17 دی 1402
نکات نورپردازی مناسب ادارات| اصول نور پردازی دکوراسیون اداری
26 دی 1402

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

جستجوی محصولات