752 6900 0912

3- 4001 4426 021

معرفی 5 مدل از پرفروشترین و بهترین صندلی اداری

بهترین صندلی اداری

در حال حاضر بیشترین ساعات اداری یک کارمندان در پشت میز ها اداری و صندلی ها سپری میشودو نیازمند بهترین صندلی اداری هستید. حتی اگر قرار باشد شما نیم ساعت پشت میز بنشینید لازم است صندلی را انتخاب کنید تا عوارش نشستن طولانی مدت را به حداقل برسانید و بهره وری بیشتری در کار خود داشته باشید.اگر شماهم به فکر خرید صندلی اداری هستید و در انتخاب صندلی شک دارید پیشنهاد میکنیم تا انتهای مقاله با همراه باشید تا با بهترین سری های صندلی اداری را به شما معرفی کنید.

 بهترین صندلی اداری

در اینجا قصد داریم شما را با بهترین و پرفروش ترین صندلی های اداری راما معرفی کنیم :

اگر به دنبال خرید صندلی مدیریتی راحت و در همچنین با  کیفیت بالا هستید ما به شمت این صندلی ها را پیشنهاد میکنیم

صندلی های اداری701

صندلی های اداری 701 با کلاف چوبی همراه با دسته های مبلی از جنس روکش ها این امکان را به شما میدهند که به درستی ظاهر مدرن کار خود را حفظ نمایید.جک بکار رفته در آن از با دوام ترین نوع جک 10 سانتی ارگوکلاس 4 می باشد.

دسته های صندلی اداری مدل 701  مبلی و ثابت میباشد و این ویژگی باعث میشود بتوانید از آن به عنوان مبل شخصی نیست استفاده نمایید. همچنین سری 70 مناسب کسانی است که میخواهند از آسیب رسیدن به گردن و کمر و ستون فقرات خود جلوگیری نمایند ئ صدمات و عوارض را به صفر برسانند.

صندلی های سری 701 مانند تمامی صندلی های اداری تولید شده شرکت مبلمان اداری راما طراحی ارگونومی دارد و مناسب استفاده طولانی مدت بوده. از پرفروش ترین و بهترین صندلی اداری سری 701 میتوان به صندلی مدیریتی، صندلی کارمندی، صندلی کنفرانس آن اشاره کرد اگر به دنبال یک ست مبلی مناسب برای محل کار خد هستید این محصول را به شما پیشنهاد میکنیم.

صندلی کنفرانس 701

 

صندلی کنفرانس 701 مناسب برای محیط تمامی سالن های کنفرانس میباشد و دارای طراحی ارگونومیک است و جنس چرم روکش این صندلی از بهترین چرم های موجود در بازار میباشد و دسته های راحت مبلی این مدل باعث ایجاد راحتی در مهمان های شما میشود و باعث میشود زمان بیشتری بتوانند به راحتی بر روی صندلی بنشینند.

701C صندلی اداری

صندلی مدیریت سری 701

پشتی بلند همراه با فوم سرد تزریقی، دسته های مبلی چرم از جنس خود مبل، ظاهر مدرن و امروزی و قابلیت تنظیم صندلی مدیریت 701 این صندلی را به یکی از پرفروش ترین صندلی های مدیریتی شرکت راما تبدیل کرده است .

اگر دوست دفتر کاری شما ظاهری مدرن امروزی داشته باشد ما به شما خرید صندلی مدیریت 701 را پیشنهاد میکنیم.

M701صندلی مدیریتی

صندلی کارمندی 701

صندلی کارمندی مانند انواع مدل های صندلی ارگونومیک با حمایت کامل از گردن و ستون فقرات، راحتی و سلامت کارمندان را تضمین می کند. صندلی 701 کارمندی با داشتن تکیه گاه مناسب  برای سر و گردن میباشد که باعث میشود که طولانی مدت نشستن برای کارمندان آزاردهنده نباشد.

صندلی کارمندی 701 مانند دیگر صندلی های سری 701 دارای  دسته های مبلی میباشد

صندلی کارمندی 701 راما

صندلی های 1001

آیا به دنبال صندلی های با ظاهر مدرن و همچنین راحت میگردید؟

ما به شما صندلی های 1001 را پیشنهاد میکنیم که کاملا ارگونومیک است.یکی از مهمترین ویژگی های این صندلی ها استفاده در قسمت پشتی و نشیمن صندلی از  فوم سرد تزریقی استفاده شده  و با استفاده از اسکلت تمام فلزی باعث ایجاد استحکام و مقاومت چند برابر صندلی سری 1001 شده است و شما را از خرید مجدد یا تعمیر صندلی در مدت زمان کوتاهی بعد از خرید،  بی نیاز می سازد.

 

صندلی کنفرانس 1001

روکش های هایی از جنس بهترین چرم موجود در بازار و تنوع در انتخاب رنگ و طراحی ارگونومیک صندلی کنفرانس همراه با فوم سر تزریقی و اسکلتی فلزی به شما کمک میکنید در انتخاب صندلی مقاوم و مدرن برای اتاق جلسات خود شکی نداشته باشید و صندلی کنفرانس 1001 را انتخاب نمایید.

صندلی-کنفرانسی-c1001

صندلی مدیریت 1001

اگر دوست دارید یکی از راحت ترین صندلی های مدیریتی را همراه با طراحی مدرن و ساده انتخاب نمایید ما به شما صندلی مدیریت 1001 را پیشنهاد میکنیم این صندلی با داشتن پشتی بلند حافظ گردن و کمر شما میباشد و نمیگذارد خستگی را بعد از نشستن طولانی مدت حس نمایید.

 

صندلی مدیریت m1001

صندلی کارمندی 1001

مکانیزم استفاده شده در صندلی  کارمندی K1001 امکان را به شما می دهد تا با استفاده از دسته مخصوص تنظیم پشتی صندلی ، آن را در حالت دلخواه تنظیم کنید. همچنین با استفاده از فنر زیر صندلی  که به صورت چرخشی عمل می کند می توان میزان میزان نرمی (انعطاف پذیری) پشتی صندلی  را متناسب با وزن خود تنظیم کرد.

صندلی-کارمندی-K1001

صندلی های اداری 1005

اگر به دنبال صندلی هایی هستید که ساختار اسکلتی تمام فلزی داشته باشد و همچنین دسته های مبلی نیز داشته باشد به شما سری 1005 را معرفی میکنیم. 

این سری از صندلی های اداری راما بر خلاف ظاهر ظریف و خاص خود از استحکام بالایی دارد و همچنین ارگونومیک بوده و گردن و کمر شما را از آسیب های طولانی مدت نشستن دور نگه میدارد

صندلی کنفرانس 1005

روکش هایی از جنس چرم به همراه دسته های مبلی از جنس چرم کل صندلی ظاهری مدرن و ارگونومیک پیشنهاد ما به شمایی است که میخواید ظاهر متفاوت به اتاق کنفرانس خود بدهید

صندلی-کنفرانسی-c1005

صندلی مدیریت 1005

پشتی بلند از جنس فوم سرد تزریقی همراه با قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی و دسته های مبلی  به شما این امکان را میدهد صندلی مدیریتی مدرن و ارگونومیک داشته داشید.

صندلی مدیریتی m1005

صندلی کارمندی 1005 

میخواهید بیشترین بهره وری را از کارمندان خود داشته باشید؟ استفاده از صندلی های مدرن کارمندی سی 1005 این امکان را میدهد که کارمندان شما بهروری بیشتر و روحیه بهتری داشته باشند

صندلی-کارمندی-k1005

سخن پایانی

شاید در ابتدا انتخاب بهترین صندلی سخت به نظر برسد اما ما در مبلمان اداری راما این کار را برای شما راحت کرده، تمامی صندلی های اداری راما توسط طراحان و متخصصین ساخته شده و ارگونومیک بوده همچنین برای راحتی شما عزیزان تمامی کار ها دارای گارانتی و ضمانت به همراه خدمات پس از فروش میباشد. شما میتوانید برای انتخاب راحت تر صندلی اداری مناسب با محیط خود با کارشناسان مجرب و متعهد ما تماس بگیرید تابه شما بهترین صندلی اداری مناسب محیط کار شما را معرفی نمایند.

فیسبوک
تلگرام
واتساپ
ایمیل
لینکدین
توییتر

آخرین مطالب منتشر شده

آشنایی با انواع سبک مبلمان اداری
2 اردیبهشت 1403
اهمیت استفاده از فایلینگ اداری
25 فروردین 1403
تفاوت میز کارمندی با میز کامپیوتر در چیست؟
25 فروردین 1403
مهم ترین اصول طراحی اتاق کنفرانس
26 دی 1402
همه چیز درباره طراحی فضای اداری باز
17 دی 1402
مهم ترین تجهیزات اداری استارتاپ
19 دی 1402

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

جستجوی محصولات