752 6900 0912

3- 4001 4426 021

معرفی 3 مدل از بهترین میز اداری

میز مدیریت دایان

بیشترین ساعات روز کارمندان در ادارات و محل کار و پشت میز ها و صندلی های اداری سپری میشود بنابراین نیاز است که قبل  از  انتخاب میز اداری وانتخاب و خرید صندلی اداری  برای  محیط کار خود با  ویژگی میز خوب آشنا شوید تا بهترین میز مناسب با محیط کاری خود را انتخاب نمایید تا کمترین آسیب را از لحاظ فیزیکی ببینید و عوارض نشستن طولانی مدت را به حداقل برسانید پس با ما همراه باشید تا با بهترین انواع میز اداری آَشنا شوید.

 بهترین میز  اداری

در اینجا قصد داریم شما را با بهترین و پرفروش ترین میز ای شرکت مبلمان اداری راما معرفی کنیم :

ویژگی میز اداری استاندارد

ابتدا در نظر داشته باشید که برای انتخاب میز به سمت افراد سازمان خود توجه نمایید و یکی از انواع میز مانند مدیریت،میز کارشناسی و … را متناسب با محیط و سکت خود استفاده نمایید

از ویژگی های  میز استاندارد باید به ارتفاع و وزن آن توجه نمایی در حالی که نیاز است سبک باشد تا به راحتی جابه جا شود باید دارای استحکام کافی نیز باشد

همچنین  متریال مصرفی، نوع کاربری میز در محیط کار، هماهنگ بودن مدل و طراحی میز با محیط کار از نکات مهم خرید میز اداری میباشد . مشتریان میتوانند با توجه به محیط و نوع کارایی بهترین و مناسب ترین میز کار جهت تجهیزات خود انتخاب کنند. زیرا انتخاب صحیح میز اداری در بازدهی و بهره وری کاری تاثیر بسزایی دارد. خرید میز اداری شرکتی شما را از امتیازاتی از جمله ضمانت کالا و خدمات پس از فروش بهره مند می سازد.

برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم مقاله “آشنایی با 8 مدل میز اداری و ویژگی های میز اداری” مطالعه نمایید

میز اداری ارگوت

اولین میز اداری که قصد داریم شما را با آن آشنا کنیم میز اداری ارگوت است که در 2 نوع میز مدیریت و میز کارشناسی همراه با طراحی اختصاصی شرکت راما و توسط متخصصین طراحی و طبق استاندارد های روز دنیا طراحی شده و دارای 3 سال گارنتی و خدمات پس از فروش میباشد 

میز مدیرت ارگوت

میز مدیریتی ارگوت تولید شرکت مبلمان اداری راما با طراحی خاص مختص مدیران ارشد و مدیران میانی و کارشناسان ارشد با پایه های MDF آلومینیوم دایکاست و صفحه MDF دوبل درجه یک ساخت ایران شرکت نقطه یا ایزوفام می باشد. ضخامت صفحه میز مدیریتی 16 میل است. مناسب برای میران خاص پسند.

 

میز کارمندی  ارگوت

میز کارمندی ارگوت ال دار تولید شرکت مبلمان اداری راما با طراحی خاص متناسب برای کارشناسان ارشد و کارمندان با پایه های MDF آلومینیوم دایکاست و صفحه  ام دی اف دوبل درجه یک میباشد که با طراحی خاص خود جوه ایی ویژه به دفتر کارمندان میبخشد.

 

میز کارمندی کارشناسی ارگوت

میز اداری تمیس

آیا به دنبال میزی متفاوت و مدرن و مستحکم هستید؟ میز تمیس در دو نوع میز مدیریت و میز کارشناسی بهترین گزینه برای شما میباشد 

میز مدیریت تمیس

مدیریتی تمیس با طراحی بسیار باشکوه و همچنین طراحی متفاوت پایه های آن، توسط تیم حرفه ای و مجرب مبلمان اداری راما طراحی و تولید شده است. میز مدیریت تمیس ال یک تکه با ترکیبی زیبا آلمینیو و MDF سبکی مدرن را برای محل کار شما میسازد. طراحی خاص پایه ی میز علاوه بر اینکه این محصول را خاص و مجلل کرده، طرفداران بسیاری را نیز به خود جلب کرده است. و در دو نوع ال ثاب و ال متحرک به فروش میرسد 

میز مدیریتی تمیس ال متحرک
میز مدیریت تمیس ال ثابت

میز کارمندی تمیس

این میز اداری دارای ست میز کنفرانس 4 نفره 6 نفره و 8 نفره، میز مدیریتی، میز تلویزیون، میز گروهی، میز جلو مبلی، میز عسلی، کانتر و کردنزا که دارای رنگبندی به درخواست مشتری می باشد.

میز کارمندی تمیس ال دار

میز اداری دایان

شرکت استارتاپی هستید و به دنبال خاص ترین و با کیفیت ترین میز اداری میگردید؟

میز اداری دایان مناسب استارتاپ ها و مدیران متفاوت  و خاص پسند.

اگر دوست دارید دفتر کاری شما ظاهری مدرن امروزی داشته باشد ما به شما انواع میز دایان را پیشنهاد میکنیم

میز مدیریت دایان

میز مدیریت دایان طرحی پرطرفدار در دسته میز مدیریتی در سایت راما می باشد که به دلیل طراحی جدید و زیبای این میز مورد استقبال مشتریان واقع شده است.  میز مدیریت دایان با ال متحرک طراحی و تولید می شود. که ابعاد میز مدیریتی ال متحرک دایان 77*160*200 می باشد. یکی از ویژگی های این میز وجود میز ال شکل، در کنار میز اصلی است که فضای بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد که این ال بصورت ثابت بوده و قابلیت باز شدن را دارد. 

میز کارمندی دایان

میز کارمندی دایان طرحی پرطرفدار از سری میز کارمندی راما می باشد که به دلیل طراحی جدید و زیبای این میز مناسب برای کارمندان و کارشناسان می باشد.

میز کارمندی دایان
فیسبوک
تلگرام
واتساپ
ایمیل
لینکدین
توییتر

آخرین مطالب منتشر شده

آشنایی با انواع سبک مبلمان اداری
2 اردیبهشت 1403
اهمیت استفاده از فایلینگ اداری
25 فروردین 1403
تفاوت میز کارمندی با میز کامپیوتر در چیست؟
25 فروردین 1403
مهم ترین اصول طراحی اتاق کنفرانس
26 دی 1402
همه چیز درباره طراحی فضای اداری باز
17 دی 1402
مهم ترین تجهیزات اداری استارتاپ
19 دی 1402

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

جستجوی محصولات