752 6900 0912

3- 4001 4426 021

اشکال و انواع مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری مدرن یک سبک جدید و مدرن در چیدمان مبلمان اداری میباشد و یکی از تاثیرگذارترین مسائل در جذب مشتری و کارمندان است. تجهیز مبلمان اداری مدرن از جمله میز اداری مدرن ، صندلی اداری مدرن و تمامی تجهیزات اداری مدرن در فضای کار باعث بهبود و کیفیت بیشتر در روند امور کاری میشود.
نمای داخلی و دکوراسیون فضای اداری باید به گونه ای انجام شود تا فعالیت و حرفه آن مجموعه مشخص شود. به همین دلیل باید در فضای اداری دقت شود تا بهترین و مناسب ترین دکوراسیون متناسب با حرفه انتخاب گردد.

برای بهبود و کارایی بالا در محیط کار از تجهیزات اداری مدرن استفاده میشود. اینکه کارمندان احساس راحتی و یک محیط دوستانه در فضای کار ایجاد شود تاثیر بسیار زیادی دارد.
شرکت مبلمان اداری راما با در نظر گرفتن تمامی این مسائل و نیاز مشتریان مناسبترین و با کیفیت ترین تجهیزات اداری مدرن را طراحی و تولید میکند.
مبلمان اداری مدرن در عین سادگی بسیار جذاب و کارآمد میباشند و با توجه به این سادگی بسیار راحت و پرکاربرد میباشد که از جمله میتوان به انواع میز اداری مدرن، صندلی اداری مدرن و مبل اداری مدرن اشاره کرد.

مبلمان اداری مدرن

 

اشکال مبلمان اداری

ظاهر و طراحی تجهیزات اداری مدرن معمولا بصورت اشکال هندسی بدون هیچ منبت کاری میباشد و هیچ خمیدگی در گوشه ها بکار برده نشده است. جنس این سبک از مبلمان اداری شیشه، فلز، چرم میباشد. مثلا برای میز اداری یا میز مدیریت از پایه های آلومینیوم فلز استفاده می کنند یا در گذشته از چرم بعنوان طرح کلاسیک استفاده میشد ولی امروزه بدلیل طراحی مبلمان اداری بصورت مدرن بکار بردن چرم بسیار شیک و باعث ایجاد فضایی مدرن میشود. رنگ تجهیزات اداری مدرن معمولا از رنگ های روشن و خنثی مانند طوسی رنگ های قالب بکار برده میشود و هیچ محدودیتی در رنگ ندارد.

برای دیدن نمونه محصولات ما میتوانید در سایت ما در قسمت مبلمان اداری دیدن کنید یا بصورت حضوری به دفتر مرکزی ما مراجعه کنید.
میز اداری راما از سری میز مدیریتی مدرن از جمله میز مدیریتی لیبرا، میز مدیریتی تمیس، میز مدیریتی ارگوت و میز مدیریتی آکا جزو سبک مبلمان اداری مدرن و متناسب برای دکوراسیون اداری میباشد و حائز اهمیت بسیاری است زیرا طراحی و دکوراسیون داخلی هر محیط با توجه به محیط و فعالیتی که در آن انجام میشود بستگی دارد به همین دلیل در انتخاب مبلمان اداری خود دقت کنید. شما میتوانید با تماس به کارشناسان فروش شرکت راما سوالات خود را بیان کنید تا همکاران ما بتوانند در این خصوص شما را راهنمایی کنند.

پیشنهاد میکنیم مقالات “تفاوت کابینت هایگلاس با وکیوم” و “اهمیت روکش صندلی اداری ” را نیز مطالعه نمایید

ست مبلمان اداری مدرن

شرکت مبلمان اداری راما با توجه به نیاز مشتریان در طراحی و دکوراسیون ست های مبلمان اداری مدرن را طراحی و تولید کرده است تا مشتریان بتوانند براحتی فضا و محیط خود را تجهیز کنند. انتخاب میز اداری بر روی طراحی و دکوراسیون تجهیزات اداری مدرن بسیار تاثیر دارد. زیرا اگر با هم هماهنگی نداشته باشد زیبایی فضا به چشم نمی آید. ست های مبلمان اداری مدرن شامل میز اداری، میز مدیریت، میز کارمندی، میز کانتر، میز کنفرانس، صندلی اداری، کتابخانه اداری، مبل اداری بهمراه میز جلومبلی و میزعسلی میباشد برای مشاهده نمونه ست اداری به سایت ما مراجعه فرمایید.
از مزایای ست اداری ایجاد هماهنگی و نظم و ترتیب در چیدمان و دکوراسیون داخلی میباشد و حس خوشایندی در فضا القا میکند و انتخاب بهترین مدل های تجهیزات اداری مدرن یا میز اداری مدرن بر اساس معیارهای اصلی انجام شود.

 

تجهیزات تاثیرگذار در مبلمان اداری مدرن

قراردادن یکسری از تجهیزات مناسب تاثیر زیادی در ایجاد یک فضای شیک میگذارد از جمله:

 

پارتیشن اداری مدرن

استفاده از پارتیشن اداری مدرن که بصورت پارتیشن شیشه ای یا همان پارتیشن فریم لس طراحی و تولید میشود زیرا باعث استفاده بهینه از فضا و ایجاد نور در تمامی فضا و همچنین هر فرد می تواند فضای خصوصی داشته باشد و حس خوشایندی به افراد یا پرسنل شرکت میدهد و همچنین ایجاد ارتباط راحتتر و سریع تر جهت انجام امور بکار برده میشود.

 

پارتیشن اداری مدرن

 

صندلی اداری مدرن

امروزه یکی از پرفروش ترین و پرکاربردترین محصولات در مبلمان اداری صندلی اداری مدرن میباشد. صندلی در ادارات هم وظیفه آرامش دادن به پرسنل را دارد و هم ارتقا عملکرد افراد در محیط کار میباشد. امروزه صندلی اداری مدرن اهمیت بسیار زیادی در دکوراسیون اداری شرکتها پیدا کرده است. صندلی اداری مدرن در بازار تنوع زیادی دارد یکی از قابلیت های آن قابل تنظیم کردن در ارتفاع و میزان خمیدگی پشت صندلی میباشد. شرکت مبلمان اداری راما انواع صندلی اداری در طرح و رنگ های متنوع با توجه به نیاز مشتریان طراحی و تولید میکند.

پیشنهاد میکنیم مقالات “اهمیت روکش صندلی اداری” و “مزایای دیوارکوب MDF” را نیز مطالعه نمایید

صندلی اداری مدرن

 

میز اداری مدرن

میز اداری مدرن شامل انواع میز مدیریت مدرن، میز کارمندی مدرن، میز کارشناسی مدرن، میز کنفرانس مدرن، میز کانتر مدرن و انواع میز اداری میباشد. یکی از پرکاربردترین و مهم ترین محصولات اداری میباشد که در سازمان ها و شرکت ها برای تجهیزات مبلمان اداری خود استفاده میکنند. امروزه با توجه به نوع سبک های متفاوت در دنیای دکوراسیون میز اداری مدرن متنوع و زیبایی در طرح ها و رنگ های متنوع طراحی و تولید میشود.

میز اداری مدرن

برای مشاهده و خرید میز اداری می توانید روی  متن آبی شده کلیک کنید.

 

میز مدیریت مدرن

میز مدیریت یکی از مهم ترین تجهیزات دکوراسیون اداری در اتاق مدیرعام میباشد. برای طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی اتاق باید تمامی موارد از جمله سبک و رنگ میز مدیریت مدرن در نظر گرفته شود بعنوان مثال استفاده از رنگ های روشن و دوری از رنگ و طرح های شلوغ یا استفاده از تکنولوژی روز مثل وسایل صوتی و تصویری میباشد. در میز مدیریت مدرن باید بجز رنگ از متریال و مواد اولیه بروز استفاده شود. بطور کلی در عین سادگی در طرح و رنگ ها بسیار شیک و زیبا بنظر بیاید.

 

جهت مشاهده دسته محصولات میز مدیریتی کلیک کنید.

 

میز کارمندی مدرن

میز کارمندی مدرن با توجه به طراحی آن در عین سادگی بسیار زیبا و پرکاربرد میباشد و تمامی مسائل مربوط به ارگونومی و کاربردی در آن بکار برده شده است که باعث استفاده بهتر و راحتی پرسنل در انجام امور کاری میشود. با استفاده از تکنولوژی در دکوراسیون از میز کارمندی در طرح های کسل کننده راحت میشویم و میتوانیم میز کارمندی مدرن در طرح و رنگ های متنوع طراحی و تولید کنیم.

میز کارمندی مدرن

در صورت تمابل به مشاهده و خرید انواع  میز کارمندی می توانید روی متن آبی شده کلیک کنید.

 

کتابخانه اداری مدرن

کتابخانه اداری مدرن یا همان کمد اداری مدرن در طرح واشکال مختلف از جمله کتابخانه اداری بلند که برای اتاق مدیریت در اشکال متنوع و غیر متقارن طراحی و تولید میشود دلیل اشکال غیر متقارن در بعضی از طرحها نشانی از مدل های مدرنیته و سبک مدرن میباشد که طرفداران بسیاری دارد. کتابخانه اداری مدرن یکی از مهم ترین تجهیزات اداری مدرن میباشد زیرا در نگهداری اسناد و مدارک نقش بسیار مهمی دارد و باعث تسریع در امور و دسترسی راحتتر به اسناد میباشد.

 

مبل اداری مدرن

مبل اداری مدرن همان نیم ست اداری مدرن میباشد که شامل مبل تکنفره، دو نفره و سه نفره میباشد. برای فضای دکوراسیون و چیدمان به سبک مدرن انتخاب مبل اداری مدرن بسیار چشمگیر و تاثیرگذار میباشد. در اتاق مدیریت و لابی یا انتظار بشکل مدرن از مبل اداری مدرن استفاده میکنند. کاربرد مبل اداری مدرن در ادارات و سازمان ها برای پذیرایی از مهمان ها میباشد. اگر دقت کرده باشید در اکثر مطب ها از مبل اداری مدرن برای انتظار بیماران قرار گرفته است و محیطی دور از استرس همراه با آرامش ترتیب داده اند تا بیماران احساس آرامش بیشتری کنند. به همین دلیل از مبل اداری مدرن دارای ویژگی ها وکاربردهای زیادی میباشد.

مبل اداری مدرن

 

 

میز کنفرانس مدرن

میز کنفرانس یکی از پرکاربردترین تجهیزات ارتباطی افراد در سازمانها میباشد زیرا تمامی افراد رد بالا یا فنی شرکت برای بحث و گفتگو در مورد مسائل مهم شرکت و تبادل اطلاعات از میز کنفرانس استفاده میکنند. میز کنفرانس مدرن به سبک مدرن طراحی و برگرفته از مواد اولیه یا متریال بروز تولید میشود. در بسیاری از شرکتهای بزرگ میز کنفرانس را با وسایلی چون بلندگو، میکروفون و پروژکتور تجهیز میکنند. شرکت مبلمان اداری راما میز کنفرانس مدرن در طرح و رنگ های متنوع با ست میز مدیریت مدرن، کتابخانه مدیریت مدرن و صندلی اداری مدرن طراحی و تولید میکند.

میز کنفرانسی مدرن

 

 

کانتر اداری مدرن

کانتر اداری مدرن یا همان میز پذیرش مدرن میباشد که در سازمان های و یا ادارات در بدو ورود در قسمت لابی بسیار مشهود میباشد. امروزه بدلیل پیشرفت در صنعت دکوراسیون برای مکان های انتظار از کانتر اداری مدرن استفاده میکنند زیرا بسیار چشمگیر و تاثیرگذار در افراد هنگام ورود به آن مکان میباشد.

کانتر اداری مدرن

 

میز گروهی مدرن

در شرکت و سازمان هایی که دارای فضای کوچکی میباشد استفاده از میز گروهی مدرن بهترین راه حل برای سازمان دهی به فضا و دکوراسیون چیدمان اتاق میباشد. شرکت مبلمان اداری راما با در نظر گرفتن تمامی این موارد میز گروهی مدرن در ابعاد و رنگ های متفاوت طراحی و تولید میکند میز گروهی مدرن بنحوی طراحی شده که در عین سادگی دارای کشو و کمد اداری میباشد که چندین نفر میتوانند در کنار بدون مزاحمت قرار گیرند و امور کارها بپردازند دلیل طراحی میز گروهی کاربرد و استفاده از آن می باشد زیرا امروزه بدلیل پیشرفت در کارها و تکنولوژی بیشتر امور یک شرکت بصورت گروهی و تبادل اطلاعات انجام میشود.

میز گروهی مدرن

بیشتر افرادی که به خرید میز گروهی علاقمندند جواناند. در واقع صاحبان کسبو کار با ایده نو یا استارت آپ ها، عمده مشتری این نوع میز را در بر می گیرند.با توجه به علاقه جوانان به سبک و فضای مدرن ، بیشتر مشتاق میز کار گروهی مدرن می باشند.تا با محیط کار مدرن خود ساز گار کنند. از ویژگی های میز کار گروهی مدرن ، رنگ و متریال متفاوت نسبت به میز گروهی معمولی است.

 

قیمت مبلمان اداری مدرن

اگر قصد خرید مبلمان اداری مدرن دارید به چند نکته توجه کنید:
برای انتخاب مبلمان اداری بحث کیفیت بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد و بعد از آن به مسائلی چون قیمت توجه کنید و مناسب ترین مبلمان را با توجه به کیفیت و قیمت انتخاب کنید. هیچ وقت دنبال مبلمان اداری مدرن ارزان نباشید زیرا بعد از مدت کوتاهی مجبور به تعویض و تعمیر آن میشوید.

مبلمان اداری مدرن امروزه به بخشی مهمی از مبلمان اداری همه شرکت ‎ها بدل شده است. انواع مبلمان اداری در خود دارای الزامات ارگونومی با طراحی‎های ساختاری را شامل می‎شوند که نیازهای هر فضای اداری را برطرف می‎کنند. خرید مبلمان اداری مدرن برای بسیاری از کسب و کارها به امری ضروری بدل شده است.

فیسبوک
تلگرام
واتساپ
ایمیل
لینکدین
توییتر

آخرین مطالب منتشر شده

آشنایی با انواع سبک مبلمان اداری
2 اردیبهشت 1403
اهمیت استفاده از فایلینگ اداری
25 فروردین 1403
تفاوت میز کارمندی با میز کامپیوتر در چیست؟
25 فروردین 1403
مهم ترین اصول طراحی اتاق کنفرانس
26 دی 1402
همه چیز درباره طراحی فضای اداری باز
17 دی 1402
مهم ترین تجهیزات اداری استارتاپ
19 دی 1402
  1. سهرابی
     
     
    1401/03/24 - 8:46

    مطالب عالی.شرکتتون با تولید مبلمان مدرن اداری نسبت به سایر رقبا در عین سادگی، محصولی کارآمد و با کیفیت رو تولید کرده و تونسته رضایت مشتری رو جلب کنه. من از شما میز و صندلی اداری مدرن مدل میز تمیس و صندلی M2017 خریدم که یکی از انتخاب های درست برای چیدمان دفتر کارم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

جستجوی محصولات