752 6900 0912

3- 4001 4426 021

مبلمان فضای باز

امروزه مبلمان فضای باز در مدل ها و رنگ های متنوع وجود دارند با چیدمان مبلمان فضای باز میتوانید از فضای باز محیط خود لذت ببرید. انتخاب بهترین مبلمان فضای باز باعث راحتی و زیبایی محوطه یا فضای سبز خانه یا ویلای شما می‌شود. حتماً شما هم تمایل دارید که میز بزرگی را در میان فضای سبز بگذارید و اطراف آن را صندلی‌های راحتی قرار داده و عصرانه دلپذیری را به همراه دوستان و خانواده خود میل کنید.

با اینکه ایده‌های طراحی فضای سبز و محوطه سازی ویلا بسیار زیاد هستند، اما اگر انتخاب زیبا و مناسب مبلمان فضای باز برای آن‌ها هوشمندانه و دقیق انجام شود، می‌توان گفت که این کار تقریباً به صورت حرفه‌ای انجام شده است.

مبلمان فضای باز نه تنها برای محوطه‌های باز در ویلاها یا حیاط خانه‌های بزرگ به کار می‌روند، بلکه به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا آن‌ها را بتوانید در تراس یا بالکن هم قرار دهید. یک کاناپه حصیری که در تراس ویلای شما قرار می‌گیرد، دکوراسیون این قسمت را زیباتر می‌کند. همچنین می‌توانید از بالشتک‌ها و لوازم و وسایل رنگارنگ دکوراسیون در کنار مبلمان فضای باز استفاده کنید.

اولین نکته که باید برای خرید مبلمان فضای باز توجه کنید نحوه استفاده از فضای محیط بیرون خود میباشد. اینکه از فضای محیط خود چه استفاده ای میخواهید بکنید در این مقاله ما شما را در انتخاب مبلمان فضای باز راهنمایی میکنیم.

 

انواع مبلمان فضای باز

مبلمان فضای باز آهنی

مبلمان فضای باز با طرح و جنس آهن (فرفورژه) بسیار کلاسیک، محکم و همیشه مد میباشد. این مدل مبلمان در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار وجود دارد. این مبلمان تا حدودی سنگین میباشد، ولی بدلیل سبک خاص آن طرفداران بسیاری را دارد.

 

مبلمان فضای باز آهنی

 

مبلمان فضای باز پلاستیک

اگر نگهداری و مراقبت الویت شما میباشد این مدل مبلمان همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید، مبلمان فضای باز پلاستیکی همان مدلی است که می‌خواهید. این مدل مبلمان از پلاستیک‌های بازیافتی ساخته شده است و دارای وزنی سبک و دوامی بالا دارد. این مدل مبلمان زنگ نمی‌زند و قیمت پایین‌تری نسبت به مبلمان‌های دیگر دارد. از جنس پلیمرها با چگالی فشرده ساخته شده است و اگر سنگین هستند دارای دوام بیشتری از پلیمرهای دیگر میباشد.

مبلمان فضای باز پلاستیک

 

مبلمان فضای باز چوبی

این مدل مبلمان بسیار زیبا و باعث میشود فضای تراس یا حیاط شما سبکی نزدیک به طبیعت داشته باشد. جنس و نوع چوب این مبلمان بسیار مهم است چوب‌های متراکم مانند انواع چوب مانند ساج یا اکالیپتوس یا چوب سفت و سخت مانند سرو مورد استفاده بهتر قرار میگیرد. چوب ساج، اکالیپتوس و سرو به طور طبیعی مقاوم در برابر رطوبت و حشره هستند، اما دیگر چوب‌ها باید به اصطلاح آب‌بندی شوند.

 

مبلمان فضای باز چوبی

 

مبلمان فضای باز حصیری

مبلمان حصیری برای محیط با آب و هوای خشک مناسب است. دوام این مدل از مبلمان در آفتاب بسیار بیشتر از مبلمان دیگر میباشد. هنگام خرید این نکته را توجه داشته باشید که دوخت فشرده معمولاً حاکی از کیفیت خوب حصیر است. برخی از مدل‌های مبلمان حصیری برای تخت هایی مخصوص گرفتن آفتاب و برنزه کردن در زیر نور خورشید استفاده می‌شوند.

 

مبلمان فضای باز حصیری

 

مبلمان فضای باز آلومینیومی

مبلمان باز آلومینیومی دارای ویژگی های ضد زنگ و بسیار سبک وزن میباشد. هنگام خرید، اطمینان حاصل کنید که مبلمان شما ضد زنگ است و حتی در انتخاب اطمینان حاصل کنید که دارای یک پوشش مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش میباشد. قسمت‌هایی که قطعات مبل به یکدیگر جوش خورده اند را بررسی کنید و از کیفیت آن مطمئن شوید. برای تمیز کردن مبلمان آلومینیومی کافی است آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید.

 

مبلمان فضای باز آلومینیومی

 

مبلمان فضای باز کوسن دار

این مدل مبلمان بسیار مدرن و شیک میباشد .در زمان خرید آن به جنس پارچه بسیار دقت کنید زیرا در فضای باز باید در برابر آفتاب، رطوبت، کپک و کثیفی مقاوم باشد. این مدل مبلمان معمولا بسیار راحت و سبک میباشد و براحتی میتوانید زمانی که از آن استفاده نمیکنید آنها را جمع کنید تا زمانی که دوباره خواستین از آن استفاده کنید در محیط قرار بگیرد.

 

مبلمان فضای باز کوسن دار

 

نکاتی که در خریدن مبلمان فضای باز باید توجه شود خرید مبلمان فضای باز همانند مبلمان داخل منزل است، اما با کمی تفاوت که در زیر شرح داده شده است.

آب و هوای شهر خود را در نظر بگیرید
اگر هوای منطقه‌ زندگی شما گرم و خشک است یا در نزدیکی ساحل زندگی می‌کنید یا نم نم باران را تجربه می‌کنید. باید برای خرید مبلمان دقت بیشتری داشته باشین. شرایط گرم و خشک می‌تواند باعث ترک‌خوردگی چوب شود. بادهای شدید می‌تواند مبلمان آلومینیومی یا پلاستیکی سبک را به پرواز در آورند، و با مبلمان آهنی در برابر نور مستقیم آفتاب داغ می‌شود. بسته به نوع آب و هوای محیط خود بهترین و مناسب ترین خرید را انجام دهید تا متضرر نشوید.

 

اندازه فضای خود را اندازه و در نظر بگیرید
توجه کنید که چقدر فضا دارید و چگونه باید مبلمان خود را در آن چیدمان کنید. حتما فضای خالی را در اطراف مبلمان ایجاد کنید تا شرایط برای رفت ‌و آمد فراهم باشد. اگر فضایی گرد دارید، از میز گرد و اگر فضایی چهار وجهی دارید، میز مستطیلی یا مربعی را خریداری کنید.

 

قرارگیری مبلمان
قرارگرفتن مبلمان در روی زمین نرم و چمن یا روی یک سطح سخت مانند یک تخته چوبی یا تراس سنگ‌فرش شده باید متناسب با مبلمان انتخابی با محیط شما باشد. چوب‌های نرم مانند کاج را روی یک سطح چمن و در یک منطقه مرطوب قرار ندهید. رطوبت ناشی از زمین می‌تواند باعث پوسیدگی چوب شود. رطوبت همچنین می‌تواند باعث خوردگی برخی از فلزات نیز شود. به همین دلیل توجه به این نکات بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد.

 

به میزان راحتی توجه کنید
معمولا برای استراحت، از مبلمان فضای باز استفاده خواهید کرد، به همین دلیل مدلی را انتخاب کنید که احساس راحتی بیشتری داشته باشید. حتی اگر صندلی‌های شما با بالشتک اضافی ندارد، می‌توانید کوسن و بالش مخصوص خریداری کنید. میزان نرمی و سفتی بالشتک‌ها را نیز بررسی کنید و ببینید آیا مطابق بر سلیقه شما و دیگر اعضای خانواده است یا خیر! همچنین به جنسیت پارچه مبلمان نیز توجه کنید که دارای کیفیت و دوام بالایی باشد.

 

فضای اضافه برای ذخیره‌سازی داشته باشید
برای زمستان‌ها فضای کافی برای ذخیره مبلمان خود فراهم کنید. زیرا در روزهای بارانی مبلمان خود را جمع خواهید کرد، پس بهتر است برای ذخیره آن از انبار یا فضایی مناسب استفاده کنید. پس فقط به مدل و ابعاد مبلمان فضای باز توجه نکنید، بلکه شما باید بدانید روزی آن را در جایی جمع کرده و ذخیره خواهید کرد.

 

بودجه خود را در نظر بگیرید
و در پایان بودجه شما تعیین می‌کند چه چیزی می‌توانید خریداری کنید. اگر توان مالی بالایی دارید، به سراغ بهترین برند و کیفیت باشید، وگرنه گزینه‌های ارزان‌تر را انتخاب کنید. چوب طبیعی و مبلمان کوسن‌دار عموماً گران قیمت‌تر از بقیه هستند، اما ارزان‌ترین گزینه می‌تواند مبلمان پلاستیکی باشد.

دیگر اینکه انتخاب بهترین مبلمان فضای باز به سلیقه شما بستگی دارد. با در نظر گرفتن محیط خود مبلمانی را که میخواهید در آن قرار دهید بهتر است مدل‌های موجود را ارزیابی کرده و بهترین نمونه را انتخاب کنید. جهت مشاوره شما میتوانید با شرکت مبلمان اداری راما تماس گرفته تا کارشناسان فروش ما بتوانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

 

مبلمان فضای باز

فیسبوک
تلگرام
واتساپ
ایمیل
لینکدین
توییتر

آخرین مطالب منتشر شده

آشنایی با انواع سبک مبلمان اداری
2 اردیبهشت 1403
اهمیت استفاده از فایلینگ اداری
25 فروردین 1403
تفاوت میز کارمندی با میز کامپیوتر در چیست؟
25 فروردین 1403
مهم ترین اصول طراحی اتاق کنفرانس
26 دی 1402
همه چیز درباره طراحی فضای اداری باز
17 دی 1402
مهم ترین تجهیزات اداری استارتاپ
19 دی 1402

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

جستجوی محصولات