752 6900 0912

3- 4001 4426 021

مهم ترین نکات خرید کانتر اداری

نکات خرید کانتر اداری

در اکثر مکان های اداری از اماکن دولتی گرفته تا ادارات خصوصی و مراکز پزشکی اولین مکانی که مراجه کنندگان به آن مراجه میکنند کانتر های پذیرش میباشد بنابراین الزامی است قبل از خرید، نکات خرید کانتر اداری را بدانید.

کانتر های پذیرش یا همان میز های پذیرش در واقع اولین مکانی است که منعکس کننده کسب و کار شماست از این رو خرید یک کانتر اداری کستلزم آن است که با دقت خریداری شود.

نکات خرید کانتر اداری

کاربرد کانتر اداری

به طور معمول تمامی مکان های اداری از شرکت ها و دفاتر اداری گرفته تا مراکز درمانی مانند مطب ها و بیمارستان، نیازمند بخش های مختلفی مانند نگهبانی، میز پذیرش و یا میز منشی هستند و علاقه دارند هر یک از این مشاغل فضای شخصی و منحصر به خود را داشته باشند فضایی که نیازمند استفاده از دیوار و یا پارتیشن نباشد در نتیجه با استفاده از کانتر های اداری این فضای شخصی را برای کارمندان خود به وجود میاورند.

کانتر های اداری یا همان میزهای پذیرش و یا میز منشی به صورتی هستند که در محیط قرار میگیرند و همچنین فضای نکهبانان و یا منشی را جدا میکنند و به طور معمول ری کشو میباشند تا نیازی به استفاده از انواع فایلینگ های اداری نباشد.  طراحی خاص این میز اداری فضایی را به وجود می‌آورد که باعث بالا رفتن روند کاری میشود و همچنین محیطی آرامبخش برای کارمندان و مراجعین به وجود می‌آورد و همچنین به  فضای کاری شما را روحی  مدرن القا میکند.

از جمله کاربرد های میز کانتر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قسمت پذیرش کلینیک ها و آزمایشگاه ها
  • قسمت پذیرش سالن ها و مراکز زیبایی
  • لابی هتل و ساختمان های مسکونی و تجاری
  • قسمت نگهبانی شرکت ها و ادارات
  • نمایشگاه ها
  • بانک ها و صرافی ها

مهمترین نکات خرید کانتر مناسب

بدون شک هنگام انتخاب و خرید میز کانتر ویژگی ها و نکات زیادی وجود دارد. تمامی کسب و کار ها با توجه به نیاز های خود این میز ها را تهیه میکنند اما زمانی شما میتوانید خریدی مناسب داشته باشید که نکات اصلی را رعایت کرده باشید و بدانید کدام یک از اجناس موجود در بازار مناسب کسب و کار شما میباشد. با مبلمان اداری راما همراه باشید تا این نکات را باهم بررسی کنیم:

هدف خرید را مشخص کنید 

هنگام خرید برای خود مشخص کنید که برای بخش نگهبانی میخواهید میز کانتر را خریداری نماید یا به عنوان میز پذیرش ؟ زیرا هنگامی که به عنوان میز منشی از آنمیخواهید استفاده کنید باید به دنبال انواعی باشید که دارای کشو،جای کیس و گاها جای قرار دادن زوم کن نیز باشد و هنگامی که به عنوان گیشه نگهبانی استفاده میشود انواع ساده تر آن را خریداری نمایید.

همچنین در نظر داشته باشید آیا کانتری که میخواهید بخرید نیاز است که جلو آن به گونه ایی باشد که بتوانید تبلیغات و یا کاغذ های یادداشت به آن بچسبانید؟ به طور معمول بیمارستان و یا بانک ها  تبلیغات و کاغذ های یاداشت حاوی نکات مهم را به میز های کانتر متصل میکنند

به متریال کانتر خریداری شده توجه کنید 

یکی دیگر از نکات خرید کانتر ایده آل توجه به جنس متربال به کار رفته در این گیشه ها میباشد .  هنگام خرید به دنبال خریدی ارزان نباشید، میزی را انتخاب کنید که از بهترین متریال ها ساخته شده. میز های کانتر از متریال های گوناگونی مانند فلزها، ام دی اف، چوب و غیره. همچنین علاوه بر استفاده از متریال مناسب در تولید کلی و اولیه این نوع از تجهیزات استفاده از متریال های مناسب برای پایه ها و همچنین اتصالات مربوط به این نوع از میزهای کانتر نیز، بسیار مهم میباشد

میز کانتر دایان

نکات خرید کانتر اداری

کانتر دایان تولید شرکت مبلمان اداری راما با طراحی خاص و مدرن، استحکام بسیار بالا برای ادارات و دفاتر پستی، مراکز خدمات رایانه‌ای و مراکزی که با مراجعات زیاد سر و کار دارند مناسب میباشد. صفحه MDF درجه یک ایرانی شرکت پاک چوب یا ایزوفام می باشد.

میز کانتر ارگوت

میز پذیرش ارگوت

کانتر ارگوت تولید شرکت مبلمان اداری راما با طراحی مدرن و زیبا، استحکام بسیار بالا، برای ادارات و دفاتر پستی، مراکز خدمات رایانه‌ای و مراکزی که با مراجعات زیاد سر و کار دارند مناسب میباشد. صفحه کانتر ارگوت MDF درجه یک ایرانی شرکت نقطه یا ایزوفام می باشد

بودجه خود را در نظر بگیرید

قبل از انتخاب و خرید کانتر بودجه ایی که برای خرید کانتر متناسب با محل کار خود انتخاب کنید. در بازار شما میتوانید انواع میز های کانتر و صندلی های کانتر را تهیه کنید اما در نظر داشته باشید که در هنگام خرید کیفیت را بر قیمت ارجحیت دهید .

زیرا هنگامی که شما خریدی بی کیفیت اما ارزان داشته باشید بعد از گذشت اندک زمانی مجبور به تعویض میز خود با قیمت بالاتری میشود اما اگر جنس مرغوب از شرکت های معتبر خریداری نمایید دیگر نیازی نیست بعد از گذشت مدتی میز خود را تعویض نمایید برای مثال شرکت راما بر روی تمامی میز های کانتر خود 3 سال گارنتی دارد و پس از خرید نیز خدمات پس از فروش شامل شما میشود و میتوانید خریدی آسان و با کیفیت داشته باشید 

به جزییاتی مانند ابعاد و رنگ توجه کنید 

یکی از دیگر نکات خرید کانتر دارای اهمیت است توجه به ابعاد و مساحت محل کاری است که دارید. به طور مثال در محیط های کوچک از میز های کانتر کوچک تر استفاده نمایید همچنین از رنگ مناسب استفاده کنید اگر شرکت شما دارای رنگ سازمانی است سعی کنید نیز کانتر خود را با آن ست نمایید زیرا انتخاب ترکیب رنگ مناسب تاثیر بسار زیادی بر روی مراجعین و کارمندان شما دارد .

همچنین در طراحی داخلی محل کار خود از یک سبک استفاده کنید به طور مثال اگر تمامی مبلمان اداری  مانند صندلی  اداری و یا پارتیشن اداری شما مدرن هستند از میز کانتر اداری مدرن استفاده نمایید تا هماهنگی بین تمام اجزا به طور کامل برقرار باشد.                                                                                                                                                                                 

میز کانتر تمیس

میز کانتر تمیس

کانتر تمیس تولید شرکت مبلمان اداری راما با طراحی مدرن، استحکام بسیار بالا مناسب اماکن پر رفت و آمد مانند  ادارات و دفاتر پستی، مراکز خدمات رایانه‌ای، دارای صفحه MDF درجه یک ایرانی شرکت نقطه یا ایزوفام می باشد.

میز کانتر لوتوس

میز کانتر لوتوس

کانتر لوتوس، مستحکم با ظاهری ظریف و مدرن مناسب برای تمامی مکان های اداری مانند بانک و مطب های پزشکی  میباشد. مواد اولیه کانتر شامل الیت و PVC مارک TBS ساخت کشور ترکیه، یراق آلات برند سامت ترکیه می باشد.

سخن پایانی

انتخاب کانتر ادارای خوب مستلزم نکاتی است که رعایت کردن آن ها کار راباعث میشود خریدی راحت تر داشته باشید  از جمله نکات خرید میز کانتر باید به آن توجه کنید این است که از بهترین متریال ها ساخته شده باشند، نیاز شما رو برطرف کند، در انتخاب رنگ و ابعاد آن نیز دقت کنید

چناچه برای انتخاب بهترین میز کاننتر  دچار مشکل شده اید و دوست دارید بهترین خرید را داشته باشید پیشنهاد میکنیم با مشاورین ما تماس بگیرید

 

فیسبوک
تلگرام
واتساپ
ایمیل
لینکدین
توییتر

آخرین مطالب منتشر شده

آشنایی با انواع سبک مبلمان اداری
2 اردیبهشت 1403
اهمیت استفاده از فایلینگ اداری
25 فروردین 1403
تفاوت میز کارمندی با میز کامپیوتر در چیست؟
25 فروردین 1403
مهم ترین اصول طراحی اتاق کنفرانس
26 دی 1402
همه چیز درباره طراحی فضای اداری باز
17 دی 1402
مهم ترین تجهیزات اداری استارتاپ
19 دی 1402

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

جستجوی محصولات