752 6900 0912

3- 4001 4426 021

کمد ، کتابخانه ، فایل اداری

رامـــــا

RAMA

بهترین ها را از ما بخواهید

جستجوی محصول

فیلتر مـــــحصولات

دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
بیشتر
امکان بازدید حضوری
امکان بازدید حضوری
محدوده قیمت
محدوده قیمت - slider
3,706,000تومان9,810,000تومان

خرید کمد اداری ( کتابخانه اداری )

یکی از تجهیزات محیط اداری مهم همانند صندلی اداری کمد اداری یا کتابخانه اداری میباشد.به دلیل کاربرد فراوانی که دارند باید در انتخاب آن نیز بسیار توجه کنیم و با آگاهی کامل از نیازمان بتوانیم درست ترین انتخاب را برای خرید داشته باشیم. در شرکت یا ادارات جهت نگهداری از اسناد، مدارک و زونکن ها از کمد اداری استفاده میکنند. هدف از خرید کتابخانه اداری در شرکت ها محافظت و نگهداری از اسناد در برابر رطوبت، گرما، آتش سوزی و خراب شدن مدارک میباشد و همچنین در شرکت ها بدلیل مهم بودن و استفاده مداوم از مدارک، قفسه اداری در کنار یا پشت میز اداری پرسنل قرار داده میشود که باعث دسترسی راحت و تسریع در امور انجام گیرد و به نظم و سازماندهی مدارک کمک بسزایی میکند.کتابخانه اداری از جنس ام دی اف، شیشه، چوب و آهن میباشد.

برای انتخاب کمد اداری یا خرید کتابخانه اداری مناسب، باید با توجه به چیدمان دکوراسیون شرکت مناسب ترین مدل را انتخاب کنید تا هماهنگی لازم را با سایر مبلمان اداری داشته باشد. بعنوان مثال اگر دکوراسیون اداری شما کلاسیک باشد قفسه اداری شما باید مطابق و متناسب با مبلمان شرکت باشد.

کمد اداری در زیبایی دکوراسیون اداری تاثیر بسیار زیادی دارد. به همین دلیل شرکت راما، کمد اداری در انواع متنوع طراحی و تولید میکند تا مشتریان بتوانند با توجه به نیاز و چیدمان دکوراسیون خود مناسبترین قفسه اداری را انتخاب کنند. انواع کمد اداری شامل: کتابخانه اداری، کتابخانه مدیریتی، کتابخانه کارمندی، فایلینگ، کمد لباس، کمد بایگانی و میز کردنزا طراحی و تولید میشود که هر کدام دارای ویژگی ها و کاربردهای خاص میباشد. شما مشتریان میتوانید با تماس به کارشناسان فروش راما در این خصوص سوالات خود را برای خرید کمد اداری بفرمایید تا شما را راهنمایی کنند تا بتوانید بهترین و مناسبترین انتخاب را انجام دهید.

نکات خرید کمد اداری

برای خرید کمد اداری در مرحله اول باید به این نکته توجه شود که کمدی که در صدد تهیه آن هستیم در کدام قسمت و برای چه رده شغلی مورد استفاده قرار می گیرد. در رده های بالاتر و مدیریتی بیشتر از کمدهای کتابخانه که قسمت هایی از آن ها دو درب هستند و برای قرار دادن لوازم استفاده می شود و قسمت هایی دیگر به صورت ویترین با درب های شیشه ای یا بدون درب برای قرار دادن انواع لوازم تزئینی، لوح تقدیر، تندیس ها و حتی قرار دادن کتاب ها مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین برای ایجاد وجه تمایز در دفتر کار مدیران و رده های بالای سازمانی از قسمت های دیگر، از کتابخانه هایی با ابعاد بزرگتر و طراحی زیبا تر و هماهنگ با سایر لوازم موجود در فضا استفاده می شود.

در کل هنگام خرید کتابخانه اداری بهتر است قفسه اداری تهیه  کنیم که با میز مدیریت، میز کنفرانس و سایر لوازمی که داخل فضا وجود دارد از نظر سبک و نوع رنگ به نوعی هماهنگ و مکمل یکدیگر باشند. محصولات شرکت راما به گونه ای طراحی شده که مشتریان عزیز بتوانند کلیه لوازم فضای اداری را ست یکدیگر انتخاب کنند و حداکثر هارمونی و زیبایی را در محیط کار خود ایجاد کنند. از جمله ست های مدیریتی می توان به مدل های ارگوت، سلنا، سراسوس، آکا، بارانیک، کلیاف اشاره نمود که قابلیت ایجاد تغییر در رنگ و ابعاد را نیز دارند.

گروه دیگری از کمد اداری که برای کارمندان قسمت های مختلف در ادارات استفاده می شود و معمولا کاربرد آن ها برای نگهداری زونکن ها و مدارک است، اینگونه کمدها درب دار هستند و میتواند قفل دار نیز باشند، معمولا در قسمت پایینی از درب های تمام MDF استفاده می شود و در قسمت های بالایی برای زیبایی بیشتر و جلوگیری از یکنواختی کمد درب های تمام شیشه و یا شیشه به همراه دور قاب MDF استفاده می شود. از نمونه های این گونه کمدهای که شرکت راما تولید می کنند، نیز می توان به مدل های 701،702،703،706 اشاره نمود.

دسته ای دیگر از کتابخانه های اداری نیز به گونه ای طراحی شده اند که در قسمت های بالایی طبقه هایی تعبیه شده و در قسمت های پایینی کمدهای درب دار وجود دارد، معمولا از قسمت های بالایی برای قرار دادن مدارک و لوازمی که در طول روز به وفور مورد استفاده کارمندان است قرار گیرد و در طبقات پایین تر که معمولا دارای قفل نیز هستند اسناد و مدارک بایگانی و کم استفاده تر قرار داده شوند.

از نمونه های این کمدها می توان به مدل های 201،202،203،204،205،206 شرکت مبلمان اداری راما اشاره کرد.

نمونه ای دیگر از قفسه اداری به صورت طبقات بدون درب هستند که معمولا در اتاق های بایگانی اداره ها و یا به عنوان کتابخانه مورد استفاده قرار میگیرد. از نمونه کمدها می توان به مدل های 301،302،303،304،704،705 اشاره کرد.

کمد اداری بر اساس کاربرد و کارایی به 2 دسته تقسیم میشوند:

کمد اداری در دار

کمد اداری در دار از جنس ام دی اف و شیشه که بصورت ویترینی جهت قرار دادن و نگهداری اسناد و مدارک و غیره میباشد. که مشتریان با توجه به سلیقه و کاربرد آن را انتخاب میکنند.

قفسه اداری یا کمد اداری بدون در

قفسه اداری یا کمد اداری بدون در از قفسه های طبقه بندی شده طراحی و تولید میشود که جهت و نگهداری کتابها، لوح تقدیر و وسایل تزئینی میباشد.

 

انواع کمد یا کتابخانه اداری راما شامل:

کتابخانه مدیریتی

کتابخانه مدیریتی دارای طراحی زیبا و لاکچری مناسب برای اتاق مدیران و ریاست شرکت میباشد. این مدل کتابخانه بزرگ میباشد و باید در اتاق های بزرگ مدیران با مبلمان اداری اتاق ست و هماهنگ باشد.  راما با توجه به این قضیه کتابخانه مدیریتی با ست میز مدیریتی، میز کنفرانس و صندلی مدیریتی طراحی و تولید کرده است تا هماهنگی در دکوراسیون اتاق به وجود آید. کتابخانه مدیریتی دارای مزایای زیادی میباشد چرا که علاوه بر زیبایی باعث نظم بخشیدن به اتاق مدیران میشود. جنس کتابخانه مدیریتی ام دی اف (MDF) و شیشه میباشد. انواع مدل های کتابخانه مدیریتی را میتوانید در سایت ما دیدن کنید. کتابخانه مدیریتی دارای کمد درب دار شیشه ای و بدون درب و شیشه طراحی میشود و همچنین دارای طبقه بندی شده محل قرار گیری اسناد، مدارک، لوح تقدیر و گواهینامه ها میباشد.

کتابخانه کارمندی

یکی از پرکاربرترین کمد اداری در شرکت و سازمان ها کتابخانه کارمندی میباشد. کتابخانه کارمندی محلی برای نگهداری اسناد و مدارک شرکت میباشد. کارمندان برای تسریع و بهبود در عملکرد شرکت تمامی مدارک را در کتابخانه کارمندی بایگانی میکنند. شرکت راما با توجه به نیاز مشتریان انواع کتابخانه کارمندی را طراحی و تولید کرده است. مدل های کتابخانه بر اساس ظاهر، رنگ، ابعاد و جنس متفاوت میباشد. شما مشتریان با توجه به چیدمان و دکوراسیون فضای کاری خود میتوانید مناسب ترین مدل را انتخاب کنید. مدل های کتابخانه اداری دارای طبقات طبقه بندی شده درب دار و بدون درب تولید میشود که با توجه به نیاز مشتریان انتخاب میشود. کتابخانه اداری معمولا در کنار یا پشت میز کارمندی قرار تا دارد تا پرسنل دسترسی آسانتر به آن داشته باشند.

کمد بایگانی

کمد بایگانی به این شکل که از چندین طبقات طبقه بندی شده در ابعاد و اشکال مختلف طراحی و تولید میشود. از کمد بایگانی بعنوان ویترین برای نگهداری لوح تقدیر، گواهینامه ها، مجسمه و کتاب ها میتوان استفاده کرد . معمولا کمد بایگانی بدون درب میباشد. شرکت راما انواع کمد بایگانی در ابعاد و رنگ متنوع تولید میکنند. مشتریان میتوانند با توجه به دکوراسیون فضای شرکت خود مناسبترین انتخاب را انجام دهند.

فایلینگ

یکی دیگر از پرکاربردترین کمد اداری فایلینگ میباشد. هدف از خرید فایلینگ اداری نگهداری اسناد و پوشه های شرکت میباشد. فایلینگ ها به شکل چند کشو طراحی و ساخته میشود. یکی از مزایای آن اشغال فضای کمتر نسبت به کمد اداری را دارا میباشد. شرکت راما فایلینگ اداری در ابعاد متفاوت با توجه به نیاز مشتریان طراحی و تولید میکند. یکسری از فایلینگها که کاربرد بیشتری دارد بصورت 2 یا 3 کشو زیر میز قرار میگیرد.

کمد لباس

کمد لباس بعنوان جهت نگهداری لباس و وسایل شخصی پرسنل و افراد مورد استفاده قرار میگیرد. کمد لباس در ابعاد مختلف معمولا بصورت درب دار میباشد. شرکت راما با توجه به نیاز مشتریان کمد لباس در ابعاد و رنگ متنوع طراحی و تولید میکنند. جنس آن از ام دی اف و اتصالات الیت میباشد.

میز کردنزا

کردنزا همان کتابخانه اداری با ارتفاع کمتر میباشد از کردنزا یا کنسول اداری برای اتاق مدیریت استفاده میکنند. کردنزا دارای ظاهری شیک و زیبا در دکوراسیون و چیدمان اتاق به وجود می آورد و میتوان با سایر تجهیزات اتاق مدیریت ست کرد. از کردنزا برای جای دادن اقلام دکوری، لوح یادبود و تقدیر نامه روی آن استفاده میشود و آنها را میتوان به این شکل به نمایش گذاشت و همچنین مدارک و اسناد، کتابهای مربوط به حرفه یا علایق اشخاص را داخل کمد آن میتوان قرار داد. یکی دیگر از کاربرد کردنزا در اتاق کنفرانس جهت قراردادن لوازم پذیرایی داخل آن استفاده میشود.

یکی از ویژگی های میز کردنزا مدرن و جدیدتر بودن آن نسبت به سایر کمد اداری میباشد. اگر در اتاق مدیریت خود مبلمان اداری مدرن قرار دارید حتما از میز کردنزا برای تکمیل کننده مبلمان اتاق خود استفاده کنید. شرکت راما میز کردنزا در ابعاد و اشکال مختلف طراحی و تولید کرده است.

نکات مهم قبل از خرید کتابخانه اداری ( کمد اداری )

  1. قبل از خرید کمد اداری اولین نکته ای که باید توجه کنید فضای اتاقی است که در اختیار دارید و آن را اندازه بگیرید و با توجه به ابعاد آن کتابخانه اداری خود را انتخاب کنید.
  2. با درنظر گرفتن کاربرد آن کمد اداری را انتخاب کنید بعنوان مثال قرار است چه تعداد کتاب یا چه مقدار اسناد داخل آن قرار دهید یا از وسایل زینتی مثل عکس، گلدان و غیره میخواهید در آن استفاده کنید.
  3. یکی دیگر از نکات مهم، همخوانی کمد اداری یا کتابخانه اداری با فضای دکوراسیون میباشد.
  4. سعی کنید کتابخانه ای بخرید تا طبقات آن قابل تنظیم باشد که بر اساس اندازه کتاب و مدارک بتوان آن را تنظیم و تغییر داد.
  5. کمد اداری مناسب باید دارای استحکام کافی باشد زیرا باید مقاومت کافی برای نگهداری کتاب، زونکن و سایر ملزومات را داشته باشد
نمایش

جستجوی محصولات

دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
بیشتر
امکان بازدید حضوری
امکان بازدید حضوری
محدوده قیمت
محدوده قیمت - slider
3,706,000تومان9,810,000تومان