752 6900 0912

3- 4001 4426 021

فایلینگ اداری

رامـــــا

RAMA

بهترین ها را از ما بخواهید

جستجوی محصول

فیلتر مـــــحصولات

دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
بیشتر
امکان بازدید حضوری
امکان بازدید حضوری
محدوده قیمت
محدوده قیمت - slider
3,706,000تومان9,810,000تومان

نکات خرید فایلینگ اداری

فایلینگ اداری یا فایل اداری به محل جمع آوری، بایگانی و نگهداری اسناد، مدارک و پرونده های اداری فایلینگ اداری گفته می شود. از فایلینگ بعنوان بایگانی نام برده میشود.زیرا باعث نظم بخشی و تسریع در امور کمک بسیاری میکند. پرونده های مهم یا افراد ارباب رجوع با قرار گرفتن در فایلینگ ها حفظ و نگهداری میشود. حفظ اصولی مدارک و پرونده ها از مهم ترین امور در یک سازمان یا هر شرکتی می باشد که باید به آن توجه ویژه داشت.

فایل اداری دارای اشکال و مدل های مختلف میباشد و بر اساس نیازتان میتوانید مناسب ترین مدل را انتخاب کنید. شما مشتریان میتوانید با درنظر گرفتن نیازتان بر اساس مکان قرارگیری، کاربرد و بودجه فایلینگ اداری مناسب را سفارش دهید و از آن استفاده کنید.

فایلینگ اداری در مدل های متنوع و تشکیل شده از یک یا چندین کشو که میتوان بصورت قفل مرکزی یا قفل جدا برای هر کشو طراحی و تولید کرد. جنس فایلینگ از ام دی اف و روکش ملامینه و در بعضی از مدل ها از آلومینیوم استفاده شده است و باعث استحکام بیشتر فایل میشود.

خرید فایلینگ اداری

اگر قصد خرید فایلینگ اداری را دارید به یکسری نکات قبل خرید توجه کنید:

  • کاربرد و استفاده از آن برای چه مقدار اسناد که قرار است در آن جایگذاری شود.
  • اندازه و ابعاد آن بر اساس فضای موجود در اتاق خود را بررسی کنید.
  • رنگ انتخابی بر اساس چیدمان و دکوراسیون مبلمان اداری اتاق باشد.

هدف از خرید فایل اداری

در شرکت ها و اداره ها بدلیل پرمشغله بودن و حضور ارباب رجوع برای ایجاد نظم، به یکسری امکانات و تجهیزات نیاز است تا روند کار بهبود یابد یا نظم بیشتری به وجود آید با این تدابیر یکی از موثرترین کارها خرید مبلمان اداری مناسب در آن شرکت و سازمان میباشد که از جمله خرید فایلینگ اداری کمک بسزایی در این راه میکند. فایلینگ اداری در حفظ و ایجاد نظم در بایگانی اطلاعات و پرونده ها بسیار موثر است.

با خرید فایلینگ اداری مناسب در بهره وری کارکنان برای انجام امور وظایف خود کمک بسزایی میشود و در انجام کارها نظم و سرعت بیشتری پیدا میکند. همین امر باعث جلوگیری از کلافگی و خستگی پرسنل برای انجام امور میشود در نتیجه بهروری شرکت افزایش میابد.

مزایای و معایب فایلینگ اداری

از مزایای فایلینگ اداری میتوان به کاهش هزینه، دسترسی آسان تر به مدارک و پرونده ها، عدم استفاده از زونکن های پر حجم و گران قیمت و نظم بخشی به کل سازمان یا شرکت و همچنین با ایجاد قفل با عث ایجاد امنیت میباشد. پس انتخاب درست در مدل، ابعاد و رنگ فایلینگ اداری تاثیر بسزایی در زیبایی و هماهنگی در دکوراسیون اداری و محیط اداری دارد. باعث ایجاد هماهنگی بسیار زیاد در امور و روند کار در شرکت میشود.

هر وسیله یا تجهیزات بغیر مزایا دارای یکسری معایب میباشد. از معایب فایلینگ اداری یا سازمانی جاگیر بودن و اشغال فضای اداری است که با چیدمان مناسب و هماهنگی با محیط می توان این مشکل را حل کرد.

فایلینگ اداری راما

شرکت مبلمان اداری راما با توجه به نیاز مشتریان انواع فایل اداری در ابعاد مختلف طراحی و تولید میکند. فایلینگ اداری راما بصورت دو ، سه و چهار کشو از جنس ام دی اف مرغوب دارای ریل روان و بی صدا به همراه قفل مرکزی تعبیه شده، تولید میشود.

شما مشتریان میتوانید برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما بتوانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

نمایش

جستجوی محصولات

دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
بیشتر
امکان بازدید حضوری
امکان بازدید حضوری
محدوده قیمت
محدوده قیمت - slider
3,706,000تومان9,810,000تومان