752 6900 0912

3- 4001 4426 021

پارتیشن تک جداره

رامـــــا

RAMA

بهترین ها را از ما بخواهید

جستجوی محصول

فیلتر مـــــحصولات

دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
بیشتر
امکان بازدید حضوری
امکان بازدید حضوری
محدوده قیمت
محدوده قیمت - slider
0تومان100تومان

نکات خرید پارتیشن تک جداره اداری

همانطور که میدانید پارتیشن ها به دو دسته پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره تقسیم میشود. امروزه در طراحی دکوراسیون و تجهیزات مبلمان اداری، برای جداسازی فضای اداری از پارتیشن تک جداره استفاده میشود. از پارتیشن تک جداره برای جداسازی بخشی از بخش دیگر به نحوی که بتوان از فضا بخوبی استفاده کرد. طراحی پارتیشن تک جداره به نحوی است که انواع فریم و یراق در رنگ های متنوع طراحی و تولید میشود. تولید و اجرای پارتیشن تک جداره نسبت به سایر پارتیشن اداری آسان تر است.

اکثر افراد اطلاعات لازم و کافی در مورد پارتیشن اداری برای استفاده در فضا اداری را ندارند. ما در این مقاله به طور کلی شما را با انواع پارتیشن تک جداره آشنا میکنیم و یا برای راهنمایی بیشتر میتوانید با تماس به کارشناسان فروش شرکت راما سوالات خود را بفرمایید همکاران ما آماده پاسخگویی و ارائه اطلاعات و مشاوره در این خصوص به شما مشتریان عزیز را دارد.

با استفاده از پارتیشن اداری همکاران میتوانند بیشتر با هم در ارتباط و همکاری کنند و این امکان را به مدیریت میدهد تا پرسنل خود را کنترل و مدیریت کنند و به بهروری روند کار کمک بسزایی میکند. پارتیشن تک جداره یکی از بهترین روش ها برای جداسازی فضای اداری و بهره بردن از فضای موجود میباشد.

پارتیشن تک جداره با استفاده از متریال مختلف مانند شیشه، آلومینیوم، ام دی اف در ابعاد و ارتفاع متفاوت طراحی و تولید میشود. شرکت مبلمان اداری راما آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین پارتیشن اداری به شما مشتریان عزیز میباشد.

پارتیشن تک جداره به نحوی طراحی شده که میتوان در کوتاه ترین زمان نصب و اجرا شود. پارتیشن تک جداره با توجه به تنوع بسیار زیاد دارای قیمت مناسب و استحکام فراوان میباشد. همانطور که از اسمش مشخص است پارتیشن تک جداره ساخته شده از اسکلت باریک و بسیار ظریف میباشد و که در فضاهایی که از پارتیشن دوجداره نمیتوان استفاده کرد. این نوع پارتیشن بدون اتصال به سقف و بصورت ایستاده طراحی شده است. اگر میخواهید فضای کاری خود را تفکیک کنید و فرصت زیادی ندارید پارتیشن تک جداره بهترین گزینه میباشد و همچنین نسبت به سایر پارتیشن اداری هزینه کمتری دارد.

انواع پارتیشن تک جداره

به طور کلی پارتیشن تک جداره به چند مدل طراحی و تولید میشود:

پارتیشن آلومینیوم تک جداره

پارتیشن های تک جداره آلومینیوم مناسب برای فضای ادارات بزرگ و کوچک میباشد پارتیشن تک جداره آلومینیوم با رنگ الکترواستاتیک ضد خش و قابل شست و شو به حالت ایستا میباشد. و نیازی به ستون و یا نگهدارنده برای نگهداری آن ها به عنوان دیواره ندارد. پارتیشن تکجداره آلومینیومی از استحکام بالایی برخوردار است.

پارتیشن شیشه ای تک جداره (پارتیشن تک جداره فریم لس)

پارتیشن شیشه ای تک جداره از شیشه سکوریت با ضخامت 6 و 10 میل داخل فریم فلزی یا آلومینیوم طراحی و ساخته میشود. پارتیشن تک جداره شیشه ای با ایجاد نور در فضا باعث زیبایی ظاهری در محیط میشود. بر اساس تححقیقات در دکوراسیون مبلمان اداری استفاده از پارتیشن شیشه ای تاثیر بسیار مثبتی در فضا ایجاد میکند. و در هزینه برق صرفه جویی میشود و به همین دلیل پارتیشن فریم لس برای محیط هایی مناسب است که دارای نور کافی نباشد و یا متراژ آن فضا پایین باشد.

با اینکه پارتیشن تک جداره در بسیاری از مسائل مفید بوده اما هیچ حریم خصوصی در پرسنل ایجاد نشده ولی میتوان با مات کردن و سند بلاست قسمتی از شیشه های پارتیشن تک جداره در این مورد اطمینان حاصل کرد.

پارتیشن تک جداره ام دی اف

یکی از پرکاربردترین انواع پارتیشن اداری پارتیشن ام دی اف میباشد. یکی از مزایای پارتیشن ام دی اف تک جداره قابلیت جابه جایی آن میباشد و بعد از نصب آن می توان جای آن را تعویض کرد. پارتیشن ام دی اف تک جداره را میتوان بصورت شیشه و بدون شیشه تولید کرد بسته به کاربرد و نیاز مشتری قابل تولید و اجرا میباشد. یکی دیگر از مزایای پارتیشن ام دی اف تک جداره میباشد که به آسانی و سریع نصب و هزینه کمتری نسبت به سایر پارتیشن اداری دارد.

مزایای پارتیشن تک جداره

  1. نصب پارتیشن تک جداره سریع و آسان میباشد.
  2. قیمت آن نسبت به پارتیشن دو جداره کمتر است.
  3. دمونتاژ و جابجایی پارتیشن تک جداره همانند نصب آن سریع و بدون دردسر است.
  4. تنوع در رنگ بسیار زیاد است.
  5. بدلیل سادگی امروزه طرفداران زیادی دارد و مدرن و بروز میباشد.

معایب پارتیشن تک جداره

  1. پارتیشن تک جداره عایق گرما و حرارت نمیباشد.
  2. پارتیشن تک جداره عایق صدا و آکوستیک نیست.

متریال مصرفی در پارتیشن تک جداره اداری

همانطور که در قسمت بالا گفته شد پارتیشن تک جداره به صورت چند مدل طراحی و تولید میشود یکی از پر طرفدارترین مدل پارتیشن اداری، پارتیشن شیشه ای یا همان پارتیشن فریم لس و پارتیشن شیشه ای کلاسیک میباشد. که با استفاده از متریال شیشه سکوریت، یراق آلات، فریم های آلومینیومی، فریم های استیل و شیشه سکوریت درجه یک تولید میشوند.

تفاوت انواع پارتیشن تک جداره

در پارتیشن تک جداره ام دی اف استفاده از شیشه بسیار رایج است و در بعضی از فضاها از پارتیشن تک جداره تمام ام دی اف استفاده میکنند و باعث ایجاد حریم خصوصی و جلوگیری از ایجاد سر و صدا میشود اما در پارتیشن تک جداره شیشه ای هیچ کمکی برای ایجاد فضای خصوصی و جلوگیری از عایق صدا و حرارت نمیکند. اما تاثیر بسیار زیادی در ایجاد نور به فضای شرکت میکند و مانع از مصرف زیاد برق میشود. همچنین این نوع پارتیشن اداری بسیار مدرن و امروزی میباشد با اینکه پارتیشن فریم لس یا همان شیشه ای مانند پارتیشن ام دی اف منجر به حریم خصوصی نمیشود ولی برعکس ام دی اف دچار پوسیدگی نمیشود.

پارتیشن تک جداره آلومینیومی یکی دیگر از متداول ترین پارتیشن اداری میباشد که برای ساخت آن از ورق های آلومینیوم استفاده میشود. این مدل پارتیشن امکان طراحی لوگوی شرکت یا سازمان را میدهد.

نمایش

جستجوی محصولات

دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
بیشتر
امکان بازدید حضوری
امکان بازدید حضوری
محدوده قیمت
محدوده قیمت - slider
0تومان100تومان