752 6900 0912

3- 4001 4426 021

بیشترین بهره وری در محیط کار با طراحی مناسب

مبلمان اداری و انتخاب یک برند باکیفیت برای میز اداری و صندلی اداری، اهمیت حضور نور طبیعی در محیط کار بسیار اهمیت دارد. در این مقاله به مواردی میپردازیم که منجر به افزایش بهره وری دفتر کار میشود.

 

رنگ برای طراحی محیط کار

برای بالا بردن بیشترین بهره ‌وری از طریق طراحی دفتر کار استفاده از رنگ مناسب و آثار هنری در محیط کار میباشد. اگر قصد دارید دفتر کار خود را طراحی کنید تا بهره‌وری بالا برود، رنگ‌ها عنصر حیاتی هستند. پیشنهاد ما در محیط کا استفاده از رنگ‌های روشن است؛ رنگ‌های زندگی‌بخش. پس انتخاب خود را از بین طیف رنگ‌های آبی و سبز با ترکیب مبل‌های رنگ مات و رنگ سفید برای سقف انجام دهید.

دیگر مسئله ای که باعث بهروری میشود استفاده از چند قطعه اثر هنری برای دفتر کار است، شامل چیزهای شخصی‌تری مثل چند تابلوی عکس از خانواده شما روی میز باشد یا تابلوهایی از نقل‌قول‌هایی که الهام‌ بخش شما در زندگی بوده‌اند یا استفاده از چند تابلو هنری آبستره پیشنهاد میشود و باعث آرامش بخش بودن را به محیط القا میکند.

سعی کنید فضای کار را برای خود شخصی کنید. از وسایل تزئینی کاربردی جالب بیشتر استفاده کنید مثل یک موس پد یا ماگ جالب برای خودتان بخرید یا استیک‌نوت‌های خود را به در و دیوار بزنید جوری که احساس راحتی بیشتر بکنید و احساس کنید آنجا متعلق و خانه شما است.

 

اتاق ساکت

چیز بعدی که باید برای رسیدن به بیشترین بهره‌ وری در محیط کار موقع طراحی دفتر کار در نظر بگیرید، در نظر گرفتن یک اتاق ساکت است.

بعضی از کارکنان ممکن است در فضای بازی که صداها بلند است، راحت کار کنند. وقتی که مثلاً یک موزیک آشنا پخش می‌شود، افرادی وجود دارند که کارشان را به خوبی انجام می‌دهند. اما افرادی هم هستند که فضای کار ساکت و آرام را برای کار ترجیح می‌دهند و قادر به کار در سروصدا نیستند.

بنابراین باید چنین فضای آرام و ساکتی را موقع طراحی دفتر کار در نظر بگیرید تا بهره ‌وری این دسته از کارکنان خود را به بالاترین حد برسانید.

می‌توانید به آن اتاق فقط با هدفون وارد شوید یا حرف زدن را ممنوع کنید. با این کار شما برای کارکنانی که نیاز به این فضا دارند، شرایط را مهیا کرده‌اید.

زمان‌هایی هم که آن‌ها به کمی معاشرت احتیاج دارند، می‌توانند از آن اتاق خارج شوند و زمان استراحتشان را خارج از اتاق سکوت سپری کنند.

اگر برای تهیه و تدارک چنین فضایی هنگام طراحی دفتر کار برنامه‌ریزی می‌کنید و این کار زحمت زیادی به شما تحمیل می‌کند، تا زمانی که شما یک میز کار و صندلی اداری راحت و مناسب برای همکارانتان فراهم کرده باشید، آن‌ها آسوده خواهند بود.

طراحی و دکوراسیون اداری

فیسبوک
تلگرام
واتساپ
ایمیل
لینکدین
توییتر

آخرین مطالب منتشر شده

آشنایی با انواع سبک مبلمان اداری
2 اردیبهشت 1403
اهمیت استفاده از فایلینگ اداری
25 فروردین 1403
تفاوت میز کارمندی با میز کامپیوتر در چیست؟
25 فروردین 1403
مهم ترین اصول طراحی اتاق کنفرانس
26 دی 1402
همه چیز درباره طراحی فضای اداری باز
17 دی 1402
مهم ترین تجهیزات اداری استارتاپ
19 دی 1402

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

جستجوی محصولات