752 6900 0912

3- 4001 4426 021

کلیات چیدمان سالن کنفرانس

دقت در طراحی سالن کنفرانس تا حد زیادی موجب افزایش بهره وری کارکنان و تشویق آنان در شرکت در بحث ها و ارائه نظریات گوناگون جهت بهبود هرچه بیشتر و افزایش بازدهی شرکت می شود.

همچنین باید به این موضوع توجه داشت علاوه بر طراحی سالن کنفرانس، در دنیای تکنولوژی امروزه لازم از سیستم های انتقال اطلاعات بروز استفاده شود تا میزان بهره وری را به بالاترین سطح برساند و همچنین عمل تسریع در انتقال اطلاعات را ممکن سازد.

زمانی که تصمیم به تجهیز سالن کنفرانس گرفتید، لازم است یک سری سوالات مهم در خصوص توقعات، نیاز و نحوه بهره برداری از این محیط از خود بپرسید تا با پاسخگویی به این سوالات در قالب یک لیستی برای خود تهیه می کنید با آگاهی کامل از آنچه در نظر دارید به سراغ خرید لوازم مورد نیاز و تجهیز محیط اقدام نمایید.

 

  1. سالن کنفرانس در چه مواردی در سازمان یا شرکت شما مورد استفاده قرار می گیرد؟
  2. نوع کارکر افراد مجموعه به چه صورت است؟ کار کرد ها به صورت گروهی است یا انفرادی؟ این مورد تا حد زیادی بستگی به نوع فعالیت سازمان ها و شرکت ها دارد.
  3. سالن کنفرانس بیشتر به منظور ملاقات با مشتریان صورت میگیرد یا برای جلسات داخلی؟
  4. فضایی که برای استفاده به این منظور به کار میگیریم باید در دسترس تمامی کارکنان قرار گیرد یا جهت حفظ حریم خصوصی بایستی به صورت نسبتا تفکیک شده از دسترس عموم قرار گیرد؟
  5. تخمین زدن تعداد افرادی که در جلسات مختلف قرار است از سالن کنفرانس استفاده کنند؟

 

تجهیز سالن کنفرانس

در کل از نیاز ما به سالن کنفرانس و ارائه پاسخ دقیق برای موردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم می تواند این امکان را به شما بدهد که در طراحی و تجهیز فضای سالن کنفرانس از طراحی های خلاقانه برای زیبایی و افزایش کاربری محیط استفاده کرد. شرکت مبلمان اداری راما افتخار دارد تا با استفاده از راه های ارتباطی ما و مشاوره رایگان، در جهت راهنمایی هرچه بیشتر و بهتر شما عزیزان در تجهیز سالن های کنفرانس در کنارتان باشیم.

 

  1. میز کنفرانس: در انتخاب مدل های میز فقط ابعاد و اندازه را مد نظر قرار ندهید بلکه بیشتر نحوه کارایی میز برای افراد از اهمیت برخوردار است. در محیط هایی با ابعاد بزرگتر بهتر است از میز های کنفرانسی U شکل استفاده کنید زیرا علاوه بر زیبایی بیشتر، مزیت هایی از جمله سهولت در پذیرایی از کارکنان یا مشتریان شما در طول جلسات، سهولت در نحوه رفت و آمد و تعامل افراد با یکدیگر ضمن اجرا پروژه را برای شما ممکن می سازد.
  2. استفاده از الکتریک باکس ها با پورت های مختلف بسته به نیاز کارکنان نیز میتواند یکی از موارد مهمی باشد که باید به آن توجه کرد.
  3. اگر جلسات به گونه ای است که افراد میبایستی به محل خاصی مثل تخته وایت برد یا ویدئو پروژکتور اشراف داشته باشند استفاده از میز کنفرانس U شکل نسبت به میز کنفرانس مستطیل انتخاب بهتری خواهد بود. از نمونه میز های کنفرانسی U شکل می توان به مدل سیمرغ، دماوند شرکت راما اشاره کرد که با توجه به فضای موجود و سلیقه مشتری قابلیت تغییر در رنگ و ابعاد را دارد.
  4. در دفاتر کار با دکوراسیون مدرن و البته با تعداد نفرات محدودتر، جهت تجهیز اتاق کنفرانس بهتر است از میزهایی که از نظر طراحی ظریف تر و دارای جزئیاتی زیباتر هستند استفاده نمود. اما ضمن دقت در ظرافت و زیبایی نباید از کارایی و مقاومت آن غافل شد. نمونه میزهای کنفرانس تمیس، ارگوت و لیبرا تولید شرکت راما جز این گروه از میزهای کنفرانس هستند که علاوه سبکی مدرن، زیبایی و در عین حال داشتن ظرافت به دلیل استفاده از آلومینیوم در پایه و قیدهای میز دارای مقاومت بسیار زیادی هستند.
  5. در ادارات و مراکز دولتی و خصوصی بزرگ جهت بهره برداری هرچه بیشتر از فضای موجود برای تجهیز سالن کنفرانس بهتر است از میزهایی استفاده شود که به صورت تو در تو چیده شوند در این صورت شما می توانید از فضای موجود بهینه استفاده کنید. طرح چیدمان این نوع میزهای کنفرانس می تواند به صورت مربع تو در تو مانند میز کنفرانس فدک، به صورت مستطیل تو در تو مانند میز کنفرانس رویال و آراز و یا U شکل تو در تو مانند میز کنفرانس الماس تولید شرکت مبلمان اداری راما باشد. که ابعاد و اندازه آن با توجه به فضای موجود قابل تغییر است.

چیدمان سالن کنفرانس

فیسبوک
تلگرام
واتساپ
ایمیل
لینکدین
توییتر

آخرین مطالب منتشر شده

اهمیت استفاده از فایلینگ اداری
25 فروردین 1403
تفاوت میز کارمندی با میز کامپیوتر در چیست؟
25 فروردین 1403
مهم ترین اصول طراحی اتاق کنفرانس
26 دی 1402
همه چیز درباره طراحی فضای اداری باز
17 دی 1402
مهم ترین تجهیزات اداری استارتاپ
19 دی 1402
نکات نورپردازی مناسب ادارات| اصول نور پردازی دکوراسیون اداری
26 دی 1402

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

جستجوی محصولات