752 6900 0912

3- 4001 4426 021

5 نکته مهم در خرید مبل تختخوابشو

 

قبل از خرید مبل تختخوابشو باید یک سری نکات مهم در خرید مبل تختخوابشو را رعایت کنید تا به هنگام استفاده از مبلمان خریداری شده خود احساس رضایت کنید و نهایت استفاده را از خرید خود داشته باشید .زیرا این مبل هابدلیل بزرگی در تمام مدت رو به روی چشمان شما هستند و اگر ذره ایی اشتباه کرده باشید در خرید خود هیچگاه این اشتباه خود را فرااموش نخواهید کرد , پس با ما همراه باشید تا به شما بیاموزیم مانند خرید صندلی اداری و میز اداری مبل تختخوابشو مناسبی را تهیه کنید .

 

پیشنهاد میکنیم مقاله “نکات خرید کانتر اداری ” را نیز مطالعه نمایید

نکات مهمی که باید در خرید مبل تختخوابشو به آن توجه کرد:

از مبل تختخوابشو میتوان برای اتاق خواب یا اتاق مهمان استفاده کرد. مبل تختخوابشو هم بعنوان مبل هم بعنوان تخت مورد استفاده قرار میگیرد. از مزیت  های آن میتوان گفت کاربرد بیشتری دارد  و فضای کمتری را میگیرد. حال با ما همراه باشید تا 5 نکته خرید را به شما بگوییم

  1. کاناپه تختخواب شویی خریداری کنید که از چوب‌های سخت ساخته شده‌اند یا ترکیبی از چوب و محصولات ساخته شده اند. زیرا شما از این مبل ها برای نشستن و خوابیدن استفاده میکنید بنابراین باید استحکام بالایی داشته باشد.به یاد داشته باشید از خرید محصولات ساخته شده با چوب‌های غیرمقاوم مثل چوب کاج دوری کنید.جنس پارچه را نیز با دقت انتخاب کنید تا به هنگام استفاده ازاین کاناپه ها احساس راحتی داشته باشید و از کیفیت آن خیالتان راحت باشد.فراموش نکنید بیشتر از زیبایی پارچه به کیفیت آن توجه کنید
  2. مکانیزم تخواتخوابشو بسیار مهم و باید مورد توجه قرار بگیرد. مکانیزم با کیفیت برای مبل تختخواب شو باید خیلی روان و آسان و بدون فشار یا گیر کردن باز و بسته شود. توجه کنید که قطعات مکانیزم باز و بسته شدن باکیفیت باشند تا با چند بار باز و بسته شدن نشکنند یا شل نشوند.
  3. قسمت‌های مختلف داخلی و خارجی یک کاناپه تختخوابشو باید نرم و صاف باشند تا در اثر باز و بسته شدن پارگی یا ساییدگی ایجاد نکنند. در هنگام باز و بسته کردن مراقب باشین که در قسمت مکانیزم باز و بسته شدن آسیب نبیند.
  4. به کیفیت تشک باید توجه کرد. تشک خوب باید به خوبی عضلات را ساپورت کند و به پشت و شانه ها و گردن شما آسیب نزند خواب راحت شبانه به کیفیت تشک شما بستگی دارد.
  5. قبل از خرید، اندازه مبل تختخوابشو را در نظر بگیرید که با توجه به فضای اتاقتان بعد از باز شدن به اندازه یک تختخواب فضا را اشغال کند که فضای کافی برای باز شدن آن را داشته باشد.

شرکت مبلمان اداری راما تمامی استانداردهای مربوط به مبل تختخوابشو را در طرح و رنگ های مختلف در نظر گرفته است.

پیشنهاد میکنیم مقالات “اهمیت روکش صندلی اداری” و “مزایای دیوارکوب MDF” را نیز مطالعه نمایید

 

ویژگی های مبل تخخواب شو

فیسبوک
تلگرام
واتساپ
ایمیل
لینکدین
توییتر

آخرین مطالب منتشر شده

اهمیت استفاده از فایلینگ اداری
25 فروردین 1403
تفاوت میز کارمندی با میز کامپیوتر در چیست؟
25 فروردین 1403
مهم ترین اصول طراحی اتاق کنفرانس
26 دی 1402
همه چیز درباره طراحی فضای اداری باز
17 دی 1402
مهم ترین تجهیزات اداری استارتاپ
19 دی 1402
نکات نورپردازی مناسب ادارات| اصول نور پردازی دکوراسیون اداری
26 دی 1402

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

جستجوی محصولات