752 6900 0912

3- 4001 4426 021

مبلمان اداری چستر

مبلمان اداری چستر از سری نیم ست های مهمی است که در اتاق مدیریت یک محیط اداری بکار برده می شود. مبل اداری چستر مستقیما مورد توجه ارباب رجوع و یا میهمانان مدیران است. باید دارای ویژگی زیبایی و نرمی و راحتی زیاد باشد لذا استفاده از مواد اولیه مرغوب در مرحله تولید مبل اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

از ویژگی های مهم آن میتوان به کیفیت روکش چرم و نرمی فوم کفی و پشتی اشاره کرد.  مبلمان چستر اداری را میتوان با یک میز کوچک یا جلو مبلی شیک ست و هماهنگ کرد.

یکی از محبوب ترین و معروف ترین انواع مبلمان در دنیا مبل چستر  است. از گذشته های دور و زمان ویکتوریا و حتی قبل تر از آن تا کنون نه تنها محبوبیت خود را در بین مردم جهان حفظ کرده بلکه روز به روز به طرفداران این سبک نیز اضافه شده و با نو آوری و خلاقیت و تغییرات جزئی در این نوع مبلمان علاوه بر ایجاد تنوع، از یکنواختی نیز به دور مانده.

جهت مشاهده و خرید مبل چستر راما کلیک کنید


نگاهی کوتاه به تاریخچه چستر فیلد

کلمه چستر فیلد در ابتدا در قرن نوزدهم به معنی لوازم خانه بکار برده میشد. براساس داستان ها و نقل قول های موجود چستر فیلد اولین بار توسط لرد فیلیپ استنهوپ، چهارمین آرل چسترفیلد در قرن 16-17 میلادی سفارش داده شد. به همین علت نیز این مبل با نام وی ثبت و در جهان شناخته شد.

نقل قول شده که آرل به دنبال مبلی بود که پس از نشستن بر روی آن لباس ها چروک نشود. صنعتی گری که برای این کار استخدام کرد که مبلی به ویژگی های چستر فیلد کنونی را برای وی می سازد.

شاید یکی از دلایل محبوبیت و اصالت این نوع مبل نیز به طبقه اجتماعی و اصالت فردی باز می گردد که برای اولین بار از آن استفاده کرده زیرا لرد فیلیپ یک سیاستمدار و از اشراف زادگان به نام در زمان خود بود.

پیشنهاد میکنیم مقالات “تفاوت کابینت هایگلاس با وکیوم” و “اشکال مبلمان اداری مدرن ” را نیز مطالعه نمایید

مبلمان چستر فیلد امروزی

چستر فیلد در گذشته جزو لوازم مصرفی طبقات و اقشار مرفه و سطح بالا جامعه بود و نشانی از اشرافیت و تجمل گرایی داشت. امروزه کاربرد فراوانی در زندگی روز مره انسان ها پیدا کرده تا جایی که موارد استفاده آن از محدود بودن به محیط و لوازم خانه فراتر رفته و در فضای اداری، کافی شاپ ها، رستوران ها، بارها و حتی طراحی سرویس های خواب نیز از طرح و الهامات آن ها استفاده می شود. مبل چستر فیلد در دفاتر اداری با طراحی به سبک کلاسیک، میتواند بهترین گزینه برای چیدمان و ایجاد هارمونی مطلوب در طراحی باشد. استفاده از آن در مبلمان اداری میتوان ظاهری زیبا و رضایت بخش را در دفتر کار شما فراهم کند.

علاوه بر زیبایی ظاهری از جمله عوامل بسیار مهمی که باید به آن توجه داشت متریال استفاده شده در ساخت مبل است. استفاده از متریال مرغوب موجود در بازار و روش های ساخت منطبق با استاندارد های به روز می تواند تمام توقعات شما را از مبلی زیبا، بروز، بادوام و همچنین با قیمتی مناسب برآورده کند.

پیشنهاد میکنیم مقالات “اهمیت روکش صندلی اداری” و “مزایای دیوارکوب MDF” را نیز مطالعه نمایید

 

اهمیت دوام و کیفیت ساخت این مبل ازآنجایی مطرح است که در صورت داشتن این خصوصیات، با توجه به قدیمی نشدن و از مد نیافتادن این مدل میتوان تا سال ها از آن استفاده کرد و شما را از صرف هزینه مجدد برای تعویض مبلمان بی نیاز می کند.

مبلمان اداری راما با طراحی ویژه و تولید مبلمان اداری چستر در خدمت مشتریان عزیز میباشد.

مشخصات فنی مبلمان اداری چستر راما:

  1. استفاده از بهترین پارچه چرمی در رنگهای متنوع
  2. ارتفاع پشتی از لبه بالایی تا کف 80 سانتیمتر( اندازه استاندارد )
  3. ارتفاع نشیمن تا کف 45 سانتیمتر
  4. جنس کفی از فوم سرد مرغوب
  5. استفاده از فنر فلزی در زیر کفی
  6. بکار بردن از فوم 35 کیلویی مرغوب در قسمت دسته و پشتی مبل

مبلمان اداری چستر

فیسبوک
تلگرام
واتساپ
ایمیل
لینکدین
توییتر

آخرین مطالب منتشر شده

اهمیت استفاده از فایلینگ اداری
25 فروردین 1403
تفاوت میز کارمندی با میز کامپیوتر در چیست؟
25 فروردین 1403
مهم ترین اصول طراحی اتاق کنفرانس
26 دی 1402
همه چیز درباره طراحی فضای اداری باز
17 دی 1402
مهم ترین تجهیزات اداری استارتاپ
19 دی 1402
نکات نورپردازی مناسب ادارات| اصول نور پردازی دکوراسیون اداری
26 دی 1402
  1. برجویی
     
     
    1401/03/18 - 9:07

    با سلام مطالب بسیار مفید و جامع بود. مبلمان اداری چستر شرکت راما را خریداری کرده ام و از انتخاب خود رضایت کامل را دارم . قیمت مبل چستر چرم در مقابل کیفیت بالای آن بسیار مناسب می باشد . نشیمنگاه مبل چستر کلاسیک ( مبل چستر فیلد ) بسیار نرم و راحت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

جستجوی محصولات