752 6900 0912

3- 4001 4426 021

صندلی و میز کامپیوتر

یکی از مهمترین مسائلی که باید برای خرید صندلی کامپیوتر و میز کامپیوتر در نظر بگیرید صندلی و میز کامپیوتر مناسب میباشد. بدلیل اینکه هر روز ساعت ها پشت کامپیوتر مینشینید بدن شما ممکن است تحت فشار قرار بگیرد و دچار مشکلاتی مثل دردهای پشت گردن و کمر بشوید. به همین دلیل میز و صندلی مناسب و با کیفیت را الویت انتخاب خود قرار دهید.

 

ویژگی صندلی کامپیوتر

صندلی را انتخاب کنید که از کمر، بازو، گردن و پاهای شما مراقبت کند یعنی بدین منظور که ارگونومیک باشد. این کار باعث میشود در طول کار احساس خستگی کمتر و آسیب کمتری به بدنتان وارد شود و دردها را به حداقل میرساند و همچنین صندلی هایی که دارای امکان تنظیم میباشد که بتوانید متناسب با قد و تناسب بدن خود آن را تنظیم کنید. و همچنین صندلی با دسته های قابل تنظیم که این امکان را به شما بدهد تا بتوانید دسته ها را در حالتی قرار دهید که ارتفاع مناسب برای نگه داشتن دست و بازو شما داشته باشد و باعث جلوگیری از درد شانه ها میشود. زیرا اگر دسته ها زیادی پایین باشد بازو به جای تکیه بر آرنج آویزان باقی می ماند و در طولانی مدت دچار درد شانه و کتف خواهید شد یا برعکس اگر زیادی بالا باشد فشار به عضلات و درد شانه و گردن خواهد شد.

 

ویژگی میز کامپیوتر

هنگام انتخاب صندلی میز کامپیوتر، باید مدلی را انتخاب کنید تا در هنگام نشستن گودی کمر شما را بپوشاند و باعث میشود بدنتان صاف روی صندلی قرارگیرد و باعث جلوگیری از کاهش درد گردن میشود. و مورد دیگه ای که باید به آن توجه کنید ارتفاع پشتی صندلی میباشد تا وقتی به آن تکیه می‌دهید، محافظ سر شما باشد. ولی زمانی از این ویژگی استفاده میکنید که بخواهید استراحتی بکنید و سرتان را به عقب تکیه دهید.

در آخر حالت ایده آل وقتی که روی صندلی نشسته‌اید زمانی است که زانوهای شما با زاویه درست خم شده‌ باشند. پاهای شما باید هم‌ سطح با کف قرار گیرد یا میتوانید از زیرپایی برای این کار استفاده کنید.

خریدن یک صندلی میز کامپیوتر راحت و استاندارد چیزی بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد. و اگر شما بیشتر از حد زمان زیادی را پشت کامپیوتر صرف می‌کنید، باید به این نکات توجه و اهمیت دهید. یک صندلی میز کامپیوتر نامناسب ممکن است مشکلات مثل درد گردن، کمردرد و مشکلات دیگری را به وجود بیاورد که با نشستن نادرست ایجاد می‌شوند. پس، یک صندلی میز کامپیوتر قابل تنظیم می‌تواند کار با کامپیوتر را برای شما بسیار آسان‌تر کند و دردهای عضلانی را کاهش دهد.

 

میز و صندلی مناسب

فیسبوک
تلگرام
واتساپ
ایمیل
لینکدین
توییتر

آخرین مطالب منتشر شده

اهمیت استفاده از فایلینگ اداری
25 فروردین 1403
تفاوت میز کارمندی با میز کامپیوتر در چیست؟
25 فروردین 1403
مهم ترین اصول طراحی اتاق کنفرانس
26 دی 1402
همه چیز درباره طراحی فضای اداری باز
17 دی 1402
مهم ترین تجهیزات اداری استارتاپ
19 دی 1402
نکات نورپردازی مناسب ادارات| اصول نور پردازی دکوراسیون اداری
26 دی 1402

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

جستجوی محصولات