752 6900 0912

3- 4001 4426 021

راهنمای خرید مبلمان اتاق انتظار

نکات خرید مبلمان اتاق انتظار

زمانیکه به ادارات یا شرکت ها می‌روید و برای انجام کارهایتان باید مدتی منتظر بمانید، معمولا محیطی برای انتظار و نشستن در نظر گرفته شده است صندلی و مبل انتظار همانند صندلی اداری یکی از مهم تریم تجهیزات هر کسب و کاری است. با توجه به محیط و تعداد بازدید کنندگان از مبل انتظار اداری و یا صندلی انتظار اداری استفاده می‌شود.مبلمان نشیمن یا مبلمان اتاق انتظار ساختار متفاوتی نسبت به آنچه در فضاهای نشیمن استفاده می شود ارائه می دهد.

 

نکات خرید مبلمان اتاق انتظار

 

صندلی های اتاق انتظار برای بسیاری از مشاغل پرکاربرد همانند میز اداری  می باشد مانند  بانک،  بیمارستان و فرودگاه ها و اداره ها که به عنوان صندلی های انتظار در محل کار مورد استفاده قرار می گیرند و به مشتریان ، بازدید کنندگان و مهمانان یک دوره انتظار راحت و آرام را هدیه می دهد .
این نوع محصولات که در اندازه ها ، رنگ ها و طرح های مختلف به مصرف کنندگان عرضه می شوند به صورت سری هایی مانند صندلی انتظار دو نفره و صندلی انتظار سه نفره برای فروش عرضه می شوند.

اگر در صنفی که قرار دارید بطور روزانه با مشتریان زیادی در ارتباط هستید که به محض ورود به اتاق انتظار و قسمت پذیرش مراجعه می کنند، فضای مطلوب اتاق و چیدمان وسایل بصورت صحیح می تواند زمینه تعامل مثبت با مشتری را برای شما فراهم کند.
بنابراین مهم است که در طراحی و همچنین عناصر کاربردی مبلمان اداری همانند میز مدیریت اتاق کوتاهی نکنید. یک اتاق انتظار به نوبه ی خود به چند صندلی با دوام، زیبا و راحت نیاز دارد. بنابراین اگر در بازار هستید تا اتاق انتظار را برای یک تجارت جدید با مبلمان اداری پر کنید، یا اگر به دنبال بازسازی دفتر کار فعلی خود هستید چندین نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید و به آنها توجه کنید : مخصوصا وقتی نوبت به خرید صندلی های اتاق انتظار می رسد.

نکات خرید صندلی اتاق انتظار

 

 

نکاتی که هنگام خرید مبلمان اتاق انتظار باید به آن توجه کنیم

  • ابعاد، طرح و رنگ محیط کار:

    ابعاد محیطی که محصولات در آن قرار خواهند گرفت در انتخاب صندلی انتظار بسیار مهم می باشد. هنگام انتخاب صندلی ، رنگ هایی را انتخاب نمائید که با سبک دکوراسیون داخلی محل کارتان مطابقت داشته باشد و جلوه خاصی را برای فضای در اختیارتان ایجاد کند.
    انتخاب متریال نیز نقش مهمی در انتخاب صندلی انتظار دارد. اگرچه جنس تمام صندلی های انتظار کیفتت درجه 1 دارند اما راحتی هر مدل نسبت به طراحی آن کاملا متفاوت است. گر به استفاده طولانی مدت نیاز دارید، میتوانید مدل هایی را انتخاب نمائید که به جای طراحی تاکید بر راحت بودن دارند.

    در شرکت درسا چوب راما مدل ها متعددی از صندلی ها و مبل های انتظار با طرح ها و رنگ های مختلف را به شما ارائه میدهیم.

  • قیمت :

    قبل از خرید مبلمان اتاق انتظار باید به بودجه ای که در اختیارتان هست توجه نمائید. اگر صندلی های انتظار را برای مطب لازم دارید بسته به تعداد مراجعه کنندگان احتمالا به بیش از ده صندلی نیاز داشته باشید.
    در وهله اول یک تخمین بصورت تقریبی از تعداد مراجعینی که بطور روزانه به مطب مراجعه می کنند داشته باشید در وهله دوم بودجه ای را که در اختیار دارید کنار بگذاریدو اطمینان حاصل کنید که کیفیت را به خاطر قیمت پایین به خطر نمی اندازید، که این اشتباهی است که معمولا خریداران مبلمان اداری برای اولین بار مرتکب می شوند.

    سنجیدن این عامل بطور کلی به شما چشم انداز بهتری می دهد و کمک می کند تا هوشمندانه ترین تصمیم ممکن را اتخاذ نمائید.

  • دوام، نگهداری و گارانتی های مبلمان اتاق انتظار:

    جدا از زیبا بودن صندلی مورد نیازتان، باید مطمئن شوید که از کیفیت مطلوب و دوام بالایی برخوردار است یا خیر؟
    دوام صندلی امری بسیار مهمی است به خصوص زمانیکه در طی روز افراد زیادی با وزن های متفائت از صندلی ها استفاده می کنند. . باید خیالتان از جانب تعمیر و نگهداری صندلی ها ( خدمات پس از فروش و گارانتی ) آسوده خاطر باشد.
    بخاطر داشته باشید که مدت زمان گارانتی صندلی ها معتبر است و به محض اینکه گارانتی در آستانه اتمام است، بودجه ای را برای خرید صندلی های جدید در نظر بگیرید.

  • از کارشناسان و مشتریان نظر خواهی کنید:

    از کارکنان خود در مورد تجربه آنها در مورد صندلی اتاق انتظار بپرسید. همچنین باز خورد مشتریان و میزان رضایتمندی مشتریان را از محصولی که شما میخواهید خریداری کنید بسنجید.

در این مقاله سعی بر این بود که راهنمای خرید مبلمان اتاق انتظار را به شما ارائه دهیم.امیدواریم که توضیحات برای شما مفید واقع شده باشد باشد. در پایان اگر سوالی در مورد مبلمان اداری دارید و یا نیازمند یک مشاوره تخصصی هستید، شرکت راما چوب  مکانی عالی برای دریافت مشاوره تخصصی و خرید یک محصول با کیفیت می باشد.

 

 

پیشنهاد میکنیم مقالات “نکات چیدمان میز کار” و “ابعاد استاندارد میز کنفرانس مستطیل یا مربع” را نیز مطالعه نمایید

فیسبوک
تلگرام
واتساپ
ایمیل
لینکدین
توییتر

آخرین مطالب منتشر شده

آشنایی با انواع سبک مبلمان اداری
2 اردیبهشت 1403
اهمیت استفاده از فایلینگ اداری
25 فروردین 1403
تفاوت میز کارمندی با میز کامپیوتر در چیست؟
25 فروردین 1403
مهم ترین اصول طراحی اتاق کنفرانس
26 دی 1402
همه چیز درباره طراحی فضای اداری باز
17 دی 1402
مهم ترین تجهیزات اداری استارتاپ
19 دی 1402
انتشار یافته: 4
  1. اصغری
     
     
    1401/03/17 - 3:55

    من برای دفترم از شرکت شما مبل انتظار خریداری و در اتاق انتظار بعنوان صندلی انتظار از آن استفاده می کنم .جدای از ظاهر زیبا ، از کیفیت بالایی برخوردار است و همچنین از برخورد و نظر خواهی کارشناسان مجرب شرکت کمال تشکر را دارم.

    1. leila ghasemi
       
       
      1402/11/03 - 6:22

      ممنون از نظرتون

  2. مظاهری
     
     
    1402/11/03 - 6:24

    سلام وقت بخیر برای خرید صندلی اتاق انتظار مطب کدام کار مناسب است؟

    1. leila ghasemi
       
       
      1402/11/03 - 10:18

      سلام سلام وقتتون بخیر میتونید صفحه صندلی انتظار ما رو نگاه کنبد تمام مدل های برای صندلی اتاق انتظار مطب مناسب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

جستجوی محصولات