752 6900 0912

3- 4001 4426 021

جدیدترین ترندهای 2021 مبلمان اداری

برای خیلی از ماها ممکن است بیشتر وقتا در محیط کار خود یا مکان های مختلف یا جاهایی که مداوم در حال رفت و آمد در آن هستیم احساس خستگی و یکنواختی را تجربه کرده باشیم. و بدنبال یک تغییر اساسی در آن میگردیم. یکی از دلایل آن دکوراسیون و مبلمان اداری که طولانی مدت از آن استفاده کردیم میباشد. به همین دلیل میتوانیم با یکسری تغییرات جزئی این احساس کسل کننده و یکنواختی را به حداقل برسانیم همانطور که میدانیم سبک مبلمان و چیدمان اداری روی بازدهی کارها تاثیر بسزایی دارد. ما در این مقاله شما را با جدیدترین دکوراسیون داخلی اداری متد روز دنیا آشنا میکنیم.
استفاده از رنگ های جدید و بروز با توجه به سبک و متد روز دنیا میتواند بهترین گزینه برای تغییرات حال و هوای محیط کار خود باشد. زیرا رنگ ها تاثیر زیادی در دکوراسیون دارند.

 

مبلمان اداری فضای اشتراکی

در سال 2017 میلادی بر اساس آخرین آمار 13800 فضای کار مشترک در سرتاسر جهان وجود دارد. حالا شما فکر میکنید از آن زمان تا الان چه تعداد به این ارقام اضافه شده است؟ هرچی ارتباط بین افراد و فضای اشتراکی حین کار اهمیت بیشتری پیدا کرد و محبوبیت یافت قفسه های پرونده ها به چیزی زاید تبدیل شد. هر چه به جلویش میرویم فضای کار اشتراکی بیشتر و محبوب تر میشود. فضای کار اشتراکی یک فضای جدید برای کسب و کار میباشد.
فضای کار اشتراکی بعنوان یکی از ترندهای مبلمان اداری میباشد. بعنوان مثال دربیشتر این فضاها از مبلمان و کاناپه های زیبا مدرن و راحت استفاده شده و مکانی است برای استراحت کارکناناین فضاها بشکلی طراحی شده اند تا پرسنل روی آنها متمرکز بوده و بتوانند کارشان را انجام دهند. یکی از ترندهای مبلمان اداری بشمار میرود.

 

ترند جدید مبلمان اداری

فضای استراحت در حین کار

اکثر شرکت های بزرگ دارای فضاهایی مانند سالن پذیرایی برای کارکنانشان هستند. دکوراسیون و چیدمان مبلمان اداری از جمله کاناپه، صندلی راحتی و یا سایر مبلمان راحتی با متد روز دنیا برای رفاه و راحتی کارکنان فراهم میکنند. زیرا با اینکار کارکنان احساس راحتی کرده و در خانه شان هستند و خلاقیتشان به مراتب بهتر شکوفا میشود. و با فضای کاریشان ارتباط بهتری برقرار میکنند. البته بسیاری افراد که ذهنیتی سنتی دارند موافق به ایجاد چنین فضایی ندارند. بلکه هرازگاهی در استراحت‌های کوتاه یا ملاقات‌های معمولی درون سازمانی می‌شود آنجا دور هم جمع شد.

 

ترند جدید مبلمان اداری

مبلمان اداری و دکوراسیون مبلمان هوشمند

در گذشته برای سهولت کارها یکسری امکانات برای کارکنان در نظر گرفته شده بود که بسیار ساده و پیش افتاده بود ولی امروزه رفته رفته با پیشرفت سرعت علم و قدرت پیشرفت تکنولوژی با قدرت زیاد وارد عصر جدید شده که کارها بسهولت وانجام میگیرد. بعنوان مثال در گذشته پریزهای برق روی میزها تعبیه شده بود ولی امروزه با استفاده از کنترل کننده های بلووثی میز که به آپ تلفن همراه متصل میشود یا صفحه نمایش لمسی دستیار شخصی که روی میز قرار میگیرد. با پیشرفت علم در تکنولوژی به ما کمک میکند تا کارها با سرعت بیشتر و آسانتر انجام شود زیرا هرچی به آینده پیش میرویم اهمیت زمان بیشتر و بیشتر میشود.

 

ترند جدید مبلمان اداری

 

فضای کار اختصاصی

یکی دیگر از ترندهای مبلمان اداری مناسب برای کارکنانی میباشد که به هیچ عنوان نمیخواهند حواسشان حین کار پرت شود و از فضای کاری اشتراکی استفاده کنند و به هیچ وجه این شیوه کاری را نمیپذیرند. این نوع فضای کاری کاملا اختصاصی و خصوصی مو دور از سر و صدا و جدا از سایز قسمت های محیط کاری میباشد.

 

طراحی طبیعی مبلمان

استفاده از گیاهان، آب و عناصر طبیعی در دکوراسیون بسیار انرژی بخش و شگفت آور میباشد. فرض کنید با یک میز کاری از چوب بکار برده شده در وسط یک فضای کاملا پر از گیاهان زیبا مشغول بکار باشید چه حسی پیدا خواهید کرد؟ چند درصد خلاقیت و کارایی شما افزوده خواهد شد؟ بسیاری ازین شرکت های بزرگ از این دکوراسیون اداری برای فضای کاری خود استفاده میکنند مانند آمازون، مایکروسافت.

 

 

فیسبوک
تلگرام
واتساپ
ایمیل
لینکدین
توییتر

آخرین مطالب منتشر شده

اهمیت استفاده از فایلینگ اداری
25 فروردین 1403
تفاوت میز کارمندی با میز کامپیوتر در چیست؟
25 فروردین 1403
مهم ترین اصول طراحی اتاق کنفرانس
26 دی 1402
همه چیز درباره طراحی فضای اداری باز
17 دی 1402
مهم ترین تجهیزات اداری استارتاپ
19 دی 1402
نکات نورپردازی مناسب ادارات| اصول نور پردازی دکوراسیون اداری
26 دی 1402

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

جستجوی محصولات