752 6900 0912

3- 4001 4426 021

تجهیز مبلمان اداری مطب

تجهیز مبلمان اداری مطب بر اساس سلیقه و سبک دلخواه مشتری بسته به نوع فعالیتشان، یکی از خدمات راما میباشد. شرکت راما با توجه به نیاز مشتریان این امکان را برای شما فراهم کرده شما با خواندن این مقاله میتوانید تمام جواب های سوالات خود در این زمینه برسید.
بطور کلی مراجعه به مطب دکتر تجربه خوشایندی نیست حالا با توجه به این موضوع فرض کنید داخل مطبی رفتید که دکوراسیون اداری و یا مبلمان اداری چندان مناسبی نداشته باشد بطور قطع شما را این موضوع آزار میدهد. تیم طراحی شرکت راما با توجه به طراحی مبلمان اداری مطب میپردازد.
شرکت مبلمان اداری راما تولیدکننده و تجهیزکننده انواع مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری کلاسیک میباشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط به سایتمون مراجعه فرمایید.
شما بعنوان یک پزشک با فراهم کردن یک مبلمان اداری زیبا میتوانید یک تجربه زیبا را برای خود و بیماران خود به ارمغان بیاورید و با این کار تمرکز بیشتری روی بیماران و رسیدگی به مراجعان خواهید داشت. ولی قبل از انتخاب باید به چند نکته توجه کنید.
اول اینکه طراحی مناسب مبلمان اداری مطب باعث ایجاد آرامش خاطر به مراجعین و بیماران میشود. دومین نکته زیبا بودن و مدرن بودن دکوراسیون داخلی مطب شما میتواند به تعداد مراجعین شما بیفزاید. برای طراحی چیدمان و دکوراسیون داخلی مطب خود باید با توجه به نیازتان و فعالیت خود مبلمان انتخاب شود.
شرکت راما با توجه به بررسی های انجام شده و نیازهای مطب به تک تک بخش های مبلمان مطب توضیحات را به شما میدهد تا بتوانید انتخاب مناسب تری داشته باشید.

ملوزمات مبلمان اداری مطب

ملزومات مبلمان اداری مطب شامل کانتر پذیرش، میز پزشک، میز اداری، صندلی انتظار، صندلی پزشک، کتابخانه اداری، دیوارکوب، پارتیشن اداری، مبل اداری و جلو مبلی میباشد. در ادامه به شما کارایی هر یک ز این ملزومات و مبلنان را میگویم:

 

ملزومات اداری مطب

 

کانتر پذیرش

برای پذیرش مراجعه کننده بخشی وجود دارد که منشی مطب در آنجا به پذیرش مشتریان میپردازد برای طراحی و دکوراسیون این بخش از کانتر پذیرش یا میز منشی مطب استفاده میکنند. میز پذیرش یا همان کانتر پذیرش با در نظر گرفتن اندازه فضای محیط انتخاب میشود شما میتوانید با توجه به این نکته میز منشی مناسب با محیط بر اساس شکل ظاهری، رنگ انتخاب کنید.

پیشنهاد میکنیم مقالات “انواع روکش MDF” و “چگونه تمیز کردن MDF (ام دی اف)” را نیز مطالعه نمایید

 

صندلی انتظار مطب

اولین چیزی که در مطب ها، کلینیک ها و یا بیمارستانها به چشم میخورد و بسیار مهم و ضروری میباشد صندلی انتظار مطب میباشد. زیرا اولین جایی که مراجعان و یا همراهان برای نشستن در مدت زمانی به آن نیاز دارند نشستن روی صندلی انتظار میباشد.
از لحاظ ظاهری صندلی انتظار مطب بهتر است با توجه به اندازه فضای محیط و رنگ محیط که همخوانی با محیط داشته باشد انتخاب گردد.

صندلی انتظار میتواند همان مبل اداری که بصورت چند صندلی که به هم متصل هستند باشند بسته به نوع سلیقه و کارایی در محیط انتخاب میگردد.

مناسب ترین و مهم ترین قسمت در مطب اتاق انتظار میباشد که مراجعان از بدو ورود در آنجا منتظر میشوند پس بهتر است این محیط بسیار زیبا و دلنشین چیدمان و طراحی شود. تا مراجعه کنندگان احساس خستگی نکنند.

 

قیمت صندلی انتظار

صندلی انتظار مطب در بازار قیمت های متفاوتی وجود دارد قیمت صندلی انتظار مطب بر اساس متریال استفاده شده و کیفیت مطلوب آن میباشد شرکت مبلمان اداری راما با توجه به نیاز مشتریان انواع صندلی انتظار مطب با مناسب ترین قیمت بر اساس کیفیت مطلوب طراحی و تولید میکند. برای اطلاع از قیمت محصولات میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید.

https://ramachoob.com/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%84%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b8%d8%a7%d8%b1/

 

میز پزشک

شما بعنوان یک پزشک با توجه به نوع نیازتان باید میز مناسب به خود را انتخاب کنید تا هم راحتی آن مانع از تمزکزتان نشود هم فضایی زیباو دلنشین برای اتاق خود به ارمغان بیاورید با ایجاد یک محیط زیبا و آرام مشتریان احساس خوشایندی و بهتری از حضور در مطب کار شما خواهند کرد. این کار باعث جلب رضایت مراجعه کنندگان و افزایش کسب و کارتان خواهد شد.

 

صندلی پزشک

ببرای هر پزشکی استفاده از یک صندلی پزشک  مناسب بسیار اهمیت دارد زیرا انتخاب یک صندلی اداری مناسب میتوانید احساس راحتی بیشتری در طولانی مدت در محیط کار خود احساس کنید و با خرید یک صندلی اداری ارگانیک و یا صندلی اداری استاندارد مانع از آسیب های جسمانی و خستگی زیاد میشود. شرکت راما با توجه به نیاز مشتریان انواع صندلی اداری در ابعاد و رنگ های متنوع طراحی و تولید میکند.

 

 

کتابخانه اداری

یکی از تجهیزات مبلمان اداری که بسیار کاربردی و مهم است کتابخانه اداری میباشد با قرارگیری کتابخانه اداری در اتاق پزشک و چیدمان لوازم دکوری و اکسسوری و همچنین کتابها درون قفسه کتابخانه باعث ایجاد محیطی دلنیشین خواهد شد. اگر اندازه فضای اتاقتان کافی است حتما کتابخانه را در چیدمان و دکوراسیون خود قرار دهید.

 

 

دیوارکوب

یکی از جذاب ترین بخش ها برای چیدمان و دکوراسیون مبلمان مطب ها انتخاب دیوارکوب مناسب میباشد شما با یک خرید دیوارکوب مناسب و زیبا محیطی دلنشین و زیبا را به فضای مطب خود هدیه میدهید. برای انتخاب رنگ دیوارکوب بسیار دقت کنید که فضای مطب تیره و یا کوچک دیده نشود.

 

 

پارتیشن اداری

اگر مطب شما و فعالیتتان به شکلی میباشد که لازم است فضاهای خصوصی بیشتری ایجاد شود و بخشهایی از هم جدا شود بهترین کار استفاده از پارتیشن اداری میباشد. رنگ پارتیشن اداری را بر اساس رنگ فضای مطب خود انتخاب کنید به نحوی که با دکوراسیون محیط خود همخوانی داشته باشد.

پارتیشن-دوجداره-شیشه ای فریم لس راما

فیسبوک
تلگرام
واتساپ
ایمیل
لینکدین
توییتر

آخرین مطالب منتشر شده

اهمیت استفاده از فایلینگ اداری
25 فروردین 1403
تفاوت میز کارمندی با میز کامپیوتر در چیست؟
25 فروردین 1403
مهم ترین اصول طراحی اتاق کنفرانس
26 دی 1402
همه چیز درباره طراحی فضای اداری باز
17 دی 1402
مهم ترین تجهیزات اداری استارتاپ
19 دی 1402
نکات نورپردازی مناسب ادارات| اصول نور پردازی دکوراسیون اداری
26 دی 1402
انتشار یافته: 3
  1. مریم قنبری
     
     
    1401/03/29 - 10:35

    برای خرید میز و صندلی پزشک و مبلمان مطب از محصولاتتان استفاده کردم.برای خرید صندلی انتظار مطب پزشک وقت زیادی گذاشتم، صندلی انتظار کلاسیک واقعا از نظر کیفیت و زیبایی عالیه. کانتر منشی مطب هم دقیقا به همون شکل و مدلی که میخواستم اجرا شد. نیم ست اداری برای اتاق پزشک هم از نظر راحتی و دوام خیلی خوب بود.

  2. آزاده
     
     
    1402/11/03 - 10:13

    سلام کدام مبل برای مطب مناسب است؟

    1. leila ghasemi
       
       
      1402/11/03 - 10:16

      سلام وقتتون بخیر میتونید صفحه مبل اداری ما رو نگاه کنبد تمام مدل های مبل برای مطب مناسب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

جستجوی محصولات