752 6900 0912

3- 4001 4426 021

اهمیت خرید صندلی چرخدار مناسب

اگر هر فرد شاغلی که پشت میز مینشیند میانگین مدت زمانی که روی صندلی اداری مینشیند را تخمین بزند برابر است با 40 ساعت در هفته یعنی 1900 ساعت در سال این عدد با میانگین تعداد سال هایی که آن فرد کار میکند چند برابر خواهد شد یعنی بخش زیادی از عمرش را روی صندلی چرخدار میگذراند.

با توجه به آمار این اعداد و ارقام افراد برای خرید میز اداری پول بیشتری نسبت به صندلی چرخدار هزینه میکنند. در صورتی که داشتن یک صندلی چرخدار راحت و استاندارد بسیار مهم و حائز اهمیت است.

 

نکاتی برای خرید صندلی چرخدار

برای خرید صندلی چرخدار بدلیل اهمیت آن باید تمامی نکات را در نظر گرفت یک صندلی اداری چرخدار ارگونومیک میباشد یعنی دارای نشیمن راحت و جلوگیری از آسیب به کمر، پا، گردن ، ستون فقرات و سایر نقاط بدن میشود.
یکی دیگر از مزایای صندلی چرخدار استاندارد یا همان صندلی ارگونومیک افزایش کارایی افراد میشود و جلوگیری از خستگی بدن در حین کار میشود.

بنابراین بجای غیبت نیروی کار و ایجاد ضرر مالی کمی بیشتر هزینه کرده و برای حفظ سلامت کارمند و جلوگیری از کم کاری او به علت آسیب جسمی در اثر نشستن روی صندلی چرخدار غیر استاندارد یک صندلی جرخدار استاندارد خریداری کنید.
بیشتر افراد هنگام خرید صندلی چرخدار به ظاهر آن توجه میکنند ولی باید این نکته را توجه کنید که بغیر از طراحی ارگونومیک و استاندارد بودن صندلی در نظر گرفته شود.

صندلی چرخدار استاندارد دارای ویژگی تنظیم کننده ارتفاع صندلی چرخدار بر اساس قد افراد و همچینین دارای تنظیم پشتی صندلی به چندین حالت مختلف برای نشستن میباشد. تنظیم شدن حالت پشتی صندلی برای جلوگیری از فشار و آسیب به کمر میباشد. همچنین این ویژگی در صندلی امکان را برای فرد ایجاد میکند تا بعد از چند ساعت کار پی در پی زمانی که قصد دارد دقایقی استراحت کند با استفاده از قابلیت تنظیم حالت صندلی چرخدار ،آن را در حالت دلخواه تنظیم کند. یکی دیگر از قابلیت صندلی  چرخدار دسته تنظیمی بودن آن است. در این صورت میتوان دسته صندلی چرخدار را بر اساس راحتی و قرارگیری آن برای موازی شدن با میز تنظیم کرد.

 

پایه چرخ صندلی

پایه های صندلی اداری به دو صورت ثابت و چرخدار طراحی و تولید میشود. مشتریان میتوانند بر اساس کاربرد و کارایی یکی از دو مدل را خریداری کنند. اما برای راحتی بیشتر ما صندلی چرخدار را به شما پیشنهاد میدهیم معمولا در ادارات و شرکت ها از صندلی چرخدار استفاده میکنند.
در سال های گذشته برای میز کنفرانس از صندلی کنفرانسی که از آن با نام صندلی پایه ثابت نیز یاد میشود استفاده میشد. امروزه به دلیل تفاوت قیمت جزئی صندلی کنفرانسی با صندلی چرخدار و کارایی بیشتر صندلی چرخدار و سهولت در استفاده صندلی چرخدار نسبت به صندلی پایه ثابت، خرید صندلی کارمندی چرخدار بیشتر مرسوم است.

 

روکش صندلی چرخدار

روکش صندلی چرخدار به دو صورت پارچه ای و چرم طراحی و تولید میشود. نوع جنس پارچه و چرمی که استفاده شده باید مناسب و دارای کیفیت باشد تا بعد از چند ساعت استفاده گرم و ناراحت کننده نشود.همچنین لازم است بدانید استفاده از چرم های نامرغوب و کیفیت پایین که در زمان کوتاهی پس از استفاده دچار پوسیدگی و ترک خوردگی می شوند. در این صورت شما مجبور به تعمیر صندلی چرخدار و یا خرید صندلی چرخدار جدید هستید.

 

تست کردن صندلی چرخدار

قبل از خرید صندلی چرخدار آن را حتما تست کنید مواردی که هنگام خرید و تست کردن به آن توجه کنید:
پاها باید صاف روی زمین قابل تنظیم و متناسب با فرم ستون فقرات باشد و گودی کمر را پر کند.
پاها باید صاف روی زمین قرار گیرد در غیر اینصورت باید ارتفاع صندلی را تنظیم کنید.
دستی صندلی هم سطح میز استاندار بین 70 تا 75 سانت و قابل تنظیم باشدو باعث جلوگیری از شانه درد میشود.
نشیمنکاه دارای فوم مرغوب و در هنکام نشستن احساس راحتی کند.

 

قیمت صندلی چرخدار

صندلی چرخدار با توجه به کارایی، کیفیت و متریال استفاده شده دارای تنوع قیمت میباشد برای خرید صندلی چرخدار به هیچ عنوان دنبال صندلی چرخدار ارزان نباشید. یکی از مهم ترین دلایل عدم خرید صندلی چرخدار ارزان غیر استاندارد بودن آن میباشد که به مرور زمان آسیب های جسمانی زیادی به بدن وارد میکند و همچنین صندلی چرخدار ارزان به مرور زمان بعد از مدت کوتاهی خراب شده و مجبور به تعویض یا تعمیر آن میشوید.

به طور کلی عواملی که در قیمت صندلی چرخدار تاثیر مستقیم دارد شامل نوع و ضخامت کلاف صندلی، چرخ صندلی ، جک و مکانیزم صندلی، نوع روکش صندلی هستند. استفاده از موارد اولیه با کیفیت پایین برای تولید کننده هزینه کمتری داشته و دز نتیجه محصول نهایی را با قیمت کمتر به فروش می گذارد اما باید توجه داشت که طول عمر مفید صندلی چرخدار با متریال کیفیت پایین، به مراتب پایین تر از صندلی چرخدار با متریال با کیفیت و ساخت شرکتی است.

فیسبوک
تلگرام
واتساپ
ایمیل
لینکدین
توییتر

آخرین مطالب منتشر شده

اهمیت استفاده از فایلینگ اداری
7 فروردین 1403
مهم ترین اصول طراحی اتاق کنفرانس
26 دی 1402
همه چیز درباره طراحی فضای اداری باز
17 دی 1402
مهم ترین تجهیزات اداری استارتاپ
19 دی 1402
نکات نورپردازی مناسب ادارات| اصول نور پردازی دکوراسیون اداری
26 دی 1402
مهم ترین نکات خرید کانتر اداری
26 دی 1402

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

جستجوی محصولات