752 6900 0912

3- 4001 4426 021

میز کارمندی

رامـــــا

RAMA

بهترین ها را از ما بخواهید

جستجوی محصول

فیلتر مـــــحصولات

دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
بیشتر
امکان بازدید حضوری
امکان بازدید حضوری
محدوده قیمت
محدوده قیمت - slider
13,080,000تومان16,023,000تومان

نکات خرید میز کارمندی

میز کارمندی در کنار مبلمان اداری همانند صندلی اداری و صندلی کارمندی مناسب باعث ایجاد نظم در محیط کار می شود.
میز کارشناسی اداری یکی از مهم ترین ابزار و تجهیزات لازم در ادارات، سازمان ها و … می باشد. همانطور که از نام آن مشخص است برای کارمندان و پرسنل شرکت در نظر گرفته شده است که در ادامه در مورد عوامل موثر در خرید و قیمت میز کارمندی کارشناسی توضیحات بیشتری داده شده است.

میز کارمندی باعث مجزا شدن فضای شرکت میشود و برای هر کارمند یک میز اداری در نظر گرفته میشود. فضای مستقلی را در اختیار میگیرد تا کارمندان بتوانند در قسمت مربوط به خود مسئولیتشان را بعهده گیرند و با آرامش بیشتری وظایف خود را بدرستی انجام دهند.

انواع میز کارمندی

شرکت مبلمان اداری راما با طراحی متنوع میزهای کارمندی برای تمامی سلایق تولید کرده است تا بر اساس نیازهای شما مشتریان عزیز بهترین انتخاب را انجام دهید. شرکت راما با در نظر گرفتن مناسبترین و با کیفیت ترین متریال روز دنیا برای ساخت و تولید میز کار و محصولات خود قرار میدهد تا موجب افزایش بازدهی و جلب رضایت کارمندان و پرسنل شرکت باشد. در طراحی میز کارشناسی تمامی موارد از جمله ظاهر، اندازه و ابعاد، کاربرد و رنگ میز در نظر گرفته میشود.
شرکت مبلمان اداری راما میز کارشناسی خود را به دو صورت میز کارمندی بدون ال و
میز کارمندی ال دار طراحی و تولید کرده است.در میز کارمندی ال دار مانند اکثریت مدل های میز مدیریتی یک ال در کنار میز قرار میگیرد که شامل کشو میباشد.

میز کارمندی ال دار

شما میتوانید انواع میز کارمندی مدرن را  را در انواع میز کارمندی ال دار پیدا کنید. این میز ها معمولا از دو قسمت که شامل میز که بخش اصلی آن است و فضای کافی و مناسبی را برای قراردادن مانیتور، کیبورد و دیگر مدارک و وسایل کارمندان فراهم می کند و قسمت برگشت یا همان ال قسمت فرعی آن است تشکیل شده است. قسمت های برگشت یا ال نیز در طرح های گوناگونی تولید می شود برای مثال ال های کوچک و یا بزرگ که به شکل قفسه یا کشو هستند که این امکان را می دهد تا پرسنل وسایل و مدارک خود را در داخل آن جای دهند.

میزکارمندی بدون ال

در میز کارمندی بدون ال کشو درون خود میز قرار دارد که منجر به جمع و حور شدن میز و کمتر اشغال کردن فضای محیط می شود.توجه داشته باشید که کشوها را در سمت راست یا چپ میز قرار دهید. هرگز فایل‎ها را وسط میز نگذارید، این کار در نشستن شما اختلال ایجاد کرده و باعث بروز ناراحتی در پاها و ستون فقرات می‎شود.

کاربرد میز کارمندی

ابعاد و سایز میز کارشناسی نسبت به میز مدیریتی که در شرکت استفاده می شود، کمتر میباشد. ولی در عین حال بیشترین کاربرد را دارد. همینطور که کارمندان تمام زمان کاری خود را در پشت میزهای  می گذرانند بیشترین نقش را در افزایش بازدهی شرکت دارند. و همینطور میز کارشناسی بیشتر در معرض دید از نظر ارباب رجوع در شرکت را دارند.

نکاتی که مشتریان هنگام خرید میز کارمندی باید در نظر بگیرند شامل موارد ذیل میباشد:

ابعاد میز کارمندی

شرکت مبلمان اداری راما با توجه به نیاز تمامی مشتریان میزهای کارمندی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید کرده است. تا مشتریان بر اساس فضای محیط خود انتخاب آسانتری داشته باشند. ولی در عین حال تمامی میز کارمندی راما، استاندارد طراحی شده است بدین صورت که حداقل یک سیستم رایانه و یکسری ملزومات کوچک بر روی آن قرار گیرد. اگر فضای کاری کوچک باشد از میز کارشناسی با ابعاد و اندازه کوچکتر انتخاب شود.

میز کارمندی کشو دار

میز کارمندی شودار یکی از پر طرفدار ترین میز های کارشناسی است. قرار گرفتن کشو در میز کارشناسی اهمیت زیادی دارد. زیرا کشوها محلی برای نگهداری مدارک، اسناد و همچنین وسایل کار یا شخصی کامندان و پرسنل میباشد. کشو کاربرد بسیار زیاد و مورد استفاده زیادی قرار میگیرد.

متریال باکیفیت در طراحی میز کارمندی

استفاده از متریال و مواد اولیه مرغوب باعث کیفیت و دوام میز کار میشود. MDF استاندارد و باکیفیت برای ساخت یک میز بادوام از موارد ضروری در تولید میز میباشد. زیرا توان تحمل وزن بالای برخی وسایل را داشته باشد. و اگر در نظر دارید میز کارمندی پایه فلزی را انتخاب کنید در انتخاب خود دقت داشته باشید تا بهترین را انتخاب کنید

زیبایی میز کارمندی

اولین موردی که مشتریان به آن توجه میکنند و باعث جلب توجه در دکوراسیون و چیدمان فضا میشود ظاهر میز کارمندی میباشد. به همین دلیل مشتریان باید بسته به نوع دکوراسیون خود میزی انتخاب کنند که با فضای خود همخوانی داشته باشد. زیبایی در کنار دوام و کیفیت، به عنوان دو فاکتور مهم برای طراحی و ساخت میز اداری می باشند. شرکت مبلمان اداری راما با طراحی میزهای کارشناسی متنوع این کار را برای شما مشتریان عزیز راحت و آسوده کرده است تا با توجه به سلیقه خود بتوانید انواع میز کارمندی ساده و یا میز کارمندی کلاسیک و.. را انتخاب کنید.

بعنوان مرکز مدیریت ارتباط با ارباب رجوع، مشتریان و پرسنل شرکت نقش زیادی در جذب مشتریان و کلاس و پرستیژ آن شرکت یا مجموعه میباشد. مدیر شرکت باید این نکته را در نظر بگیرد که محیط و فضای شرکت خانه دوم پرسنل محسوب میشود که کارمندان باید در آن احساس آرامش ذهنی داشته تا بتوانند بیشترین بازدهی و هرچه بهتر شدن روند کارها را داشته باشد. نحوه چیدمان میز در محیط کار نکته بسیار مهم است که باید به آن توجه شود.

رنگ میز کارمندی

رنگ میز باید به گونه ای انتخاب شود که با فضای اتاق کار هماهنگی داشته باشد. به عبارت دیگر وجود یک هارمونی و هماهنگی خاص بین اجزای مختلف محیط کار باعث ایجاد نظم و یکپارچگی بیشتری در پروسه ی کاری می شود و حس خوبی را به فضا القا میکند.

وزن میز کارمندی

میز کارشناسی در عین اینکه وزن آن نباید سنگین باشد باید بادوام و در عین حال مقاوم نیز باشد. زیرا اگر میز دارای وزن زیادی باشد امکان جابجایی آن بشدت سخت میشود بویژه زمان نظافت شرکت مشکل ایجاد میشود.

قیمت میز کارمندی کارشناسی

با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی قطعا قیمت میز کارمندی کارشناسی برای شما که کسب و کار خود را به تازگی راه اندازی کردید اهمیت زیادی دارد. راما این اطمینان را به شما میدهد که علاوه بر استفاده از متریال درجه یک از نظر قیمت نیز تمامی اقشار جامعه را در نظر گرفته است.

خرید میز کارمندی

جهت خرید میز کارمندی کارشناسی اداری می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی ، تلفنی و از طریق نمایندگان ما در شهرستان ها اقدام نمایید.

نمایش

جستجوی محصولات

دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
بیشتر
امکان بازدید حضوری
امکان بازدید حضوری
محدوده قیمت
محدوده قیمت - slider
13,080,000تومان16,023,000تومان