752 6900 0912

3- 4001 4426 021

در حال بارگذاری ...

صندلی کنفرانسی C712

صندلی کنفرانسی C712 یکی از بهترین و با کیفیت ترین صندلی های کنفرانس است که ظاهر بسیار خوبی دارد. صندلی C712 با استانداردهای لازم از کمر و ستون فقرات شما محافظت می کند تا پس از استفاده طولانی مدت احساس خستگی نکنید . این صندلی کنفرانس با ظاهری مدرن، ویژه شرکت هایی است که دکوراسیون مدرن دارند. با ترکیب صندلی کنفرانس 712 به همراه میز مطمئنا دکوراسیونی ایده آلی خواهید داشت. در بحث اتاق کنفرانس، اهمیت صندلی کمتر از میز نیست و طراحان راما با درک این موضوع سعی کردند بهترین طرح را در طراحی این صندلی در نظر بگیرند. علاوه بر این استفاده از مواد اولیه مرغوب مانند چرم و فوم و استیل ضد خش و ضد زنگ برای طراحی و تولید این صندلی اداری همواره در دستور کار این شرکت بوده است. از c712 می توانید در دفاتر اداری و تجاری، کلینیک ها، لابی هتل ها، ادارات، شرکت های دولتی و خصوصی، مراکز آموزشی و … استفاده کنید. صندلی کنفرانس C712 یکی از پرکاربردترین محصولات در مبلمان اداری می باشد که در اتاق های جلسات یا اتاق های کنفرانس مورد استفاده قرار می گیرد. اسکلت این صندلی ازکلاف چوبی 9 لایه ساخته شده است.
قسمت نشیمن آن از فوم سرد بر روی کلاف چوبی تشکیل شده که علاوه بر راحت یودن، خاصیت ارتجاعی خود را به مرور زمان از دست نداده و مقاومت بالایی را در برابر سایش دارد.پشتی این صندلی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین اسفنج 35 کیلوگرمی ساخته شده است که بسیار نرم و برگشت پذیر است. روکش این محصول از بهترین  نوع چرم، از برند پارس بوده که رنگبندی متنوعی دارد. دسته صندلی 712 از جنس انتگرال نرم است. این مدل فاقد چرخ می باشد و جنس پایه های آن از فولاد آبکاری شده کرم به ضخامت 2 میلی متر است است که در برابر سایش و زنگ زدگی بسیار مقاوم می باشد. این محصول دارای سه سال گارانتی کتبی و معتبر و ده سال خدمات پس از فروش از سوی شرکت درسا چوب راما می باشد. این نوع صندلی نسبت به سایر صندلی های اتاق جلسه ظاهر ساده تری دارد. یکی از موارد مهم در این نوع محصولات نرمی آن است که باعث راحتی بیشتر مهمانان یا مدیران جلسه می شود. با انتخاب صندلی کنفرانس مناسب برای میز کنفرانس می توانید به زیباتر شدن اتاق جلسه کمک کنید. مبلمان اداری راما با تولید انحصاری صندلی کنفرانس در طرح ها و رنگ های مختلف در خدمت مشتریان عزیز می باشد.
 
نمایش

صندلی کنفرانسی C712

3.700.000 تومان
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

در صورتی که این محصول را خریداری کرده اید تجربه خود از این محصول را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. شما می توانید بررسی محصول ، نقاط قوت و ضعف را در دیدگاه خود به اشتراک بگذارید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی

خرید این محصول را پیشنهاد می کنید ؟

محصولات مشابه

این محصول

پیشنهاداتی که بهتر است بررسی کنید…

جستجوی محصولات

اشتراک در شبکه های اجتماعی

https://view.ramachoob.com/?p=27783

با موفقیت به لیست اضافه شد!

شما یک محصول را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کردید. جهت مشاهده لیست علاقه مندی های خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید