752 6900 0912

3- 4001 4426 021

در حال بارگذاری ...

صندلی مدیریتی M2017

صندلی مدیریتی M2017 از پرفروش ترین محصولات تولید شده شرکت مبلمان اداری راما میباشد. خرید صندلی اداری راحت و با دوام همواره یکی از مهم ترین مسائلی است که خریداران به آن توجه می کنند. صندلی مدیریتی M2017 یکی از گزینه های مناسبی است که توقعات شما را در این زمینه برآورده می کند. اسکلت داخلی این صندلی از چوب 12 لایه تشکیل شده و قسمت پشتی و کف صندلی از فوم سرد استفاده شده است که باعث افزایش عمر مفید و دوام این صندلی مدیریتی. می‌شود. مکانیزم صندلی از نوع دو دسته براکت دار می باشد که میتوان میزان حرکت پشتی صندلی را در حالت دلخواه تنظیم کرد. اضافه نمودن الیاف نرم به ضخامت 2 سانتی متر برای آسایش بیشتر در کار طولانی. پد دسته از جنس فوم انتگرال که نرمی محسوسی دارد. روکش چرم پی یو ( PU ) مقاوم در برابر سایش و دارای دوخت. چرخ دور پی یو (بیصدا). همچینین با استفاده از فنر زیر مکانیزم که به صورت چرخشی عمل می کند میتوان میزان انعطاف پذیری (نرمی ) پشتی صندلی را در حالت دلخواه و متناسب با وزن خود تنظیم کرد.  
m2017 دارای پایه‌ پنج پر است و همین امر موجب شده است تا جابجایی این محصول بسیار راحت باشد. پشتی بلند این صندلی یکی از عوامل راحتی آن است. و برای این پشتی بلند تمام ملاحظات لازم نیز صورت گرفته است تا قوس‌های آن درست باشد. و با فرم بدن سازگاری داشته باشد و سلامت آن را حفظ کند. از دیگر ویژگی‌های در نظر گرفته شده برای صندلی اداری پشت گردنی آن است که به صورت برجسته در بالای صندلی قرار گرفته است و فضای گردن را پر می‌کند. روکش این صندلی از تنوع رنگ زیادی برخوردار است و دوخت استفاده شده روی آن نیز جلوه آن‌ها را بیشتر می‌ کند. رنگ مشکی دسته ثابت است و با روکش‌ها تغییر نمی‌کند. پایه پنج پر و چرخ های بی صدا باعث می‌شوند تا این صندلی به راحتی حرکت کند. جنس پایه‌ها از مواد فولاد مقاوم است که دوام بسیاری دارد. این صندلی در هر فضایی قابل استفاده است اما به دلیل پشتی بلند خود بیشتر مناسب فضاهای اداری است. راما با سابقه ۲۰ ساله و ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش، کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کند.
نمایش

صندلی مدیریتی M2017

5.670.000 تومان
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

در صورتی که این محصول را خریداری کرده اید تجربه خود از این محصول را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. شما می توانید بررسی محصول ، نقاط قوت و ضعف را در دیدگاه خود به اشتراک بگذارید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی

خرید این محصول را پیشنهاد می کنید ؟

محصولات مشابه

این محصول

پیشنهاداتی که بهتر است بررسی کنید…

جستجوی محصولات

اشتراک در شبکه های اجتماعی

https://view.ramachoob.com/?p=27088

با موفقیت به لیست اضافه شد!

شما یک محصول را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کردید. جهت مشاهده لیست علاقه مندی های خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید