752 6900 0912

3- 4001 4426 021

در حال بارگذاری ...

صندلی کارمندی طبی مدل K2012 

صندلی کارمندی طبی مدل K2012  تولید شرکت مبلمان اداری راما این صندلی اداری دارای مکانیزم دو دسته براکت دار می باشد. صندلی کارمندی راما مدل k2012، صندلی بسیار راحت، طبی و در عین حال زیبایی است. پشتی این صندلی کارمندی صد درصد ارگونومیک میباشد و گودی کمر را کاملا پر میکنند.
صندلیk2012 به صورت جکدار و گردان عرضه می شود. صندلی کارشناسی 2012 مورد استفاده کارمندان و کارشناسان قرار می گیرد. این صندلی نشیمنگاه فوق العاده راحتی دارد. پشتی این صندلی قابلیت تنظیم به عقب و جلو را دارد و برای کارمندانی که ساعات زیادی را روی صندلی می نشینند بسیار مناسب است. این صندلی حرفه ای مانند تمامی صندلی های اداری دیگر امکان تغییر ارتفاع با جک را دارد. جک بکار رفته از نوع جک 10 سانتی WDF یا ارگو کلاس 4 و مکانیزم آن از نوع مکانیزم دو دسته براکت دار می باشد. صندلی کارمندی2012 به  عمق نشیمن 50 سانتی متر و ارتفاع 105 الی 115سانتی متر می باشد. فریم نشیمن و تکیه گاه صندلی کارمندی راما مدل k2012 از فوم سرد بر روی کلاف چوبی 9 لایه درخت چوب چنار ساخته شده است که علاوه بر نرم و راحت بودن، خاصیت ارتجاعی و برگشت پذیری بالایی دارد.
  جنس روکش این محصول چرم مرغوب pu (پی یو) است که کیفیت بالایی دارد و در در برابر سایش مقاوم است. این روکش از تنوع رنگ زیادی برخوردار است .دوخت استفاده شده روی آن نیز جلوه آن‌ها را بیشتر می‌ کند. برای دسته این صندلی از فوم انتگرال استفاده شده است که بسیار نرم است. رنگ مشکی دسته ثابت است و با روکش‌ها تغییر نمی‌کند. پایه پنج پر و چرخ های بی صدا باعث می‌شوند تا این صندلی به راحتی حرکت کند. جنس پایه‌ها از مواد فولاد مقاوم است که دوام بسیاری دارد. این صندلی اداری در هر فضایی قابل استفاده است . شرکت مبلمان اداری راما با سابقه ۲۰ ساله و ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش، کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کند.
 
نمایش

صندلی کارمندی طبی مدل K2012 

5.250.000 تومان
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

در صورتی که این محصول را خریداری کرده اید تجربه خود از این محصول را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. شما می توانید بررسی محصول ، نقاط قوت و ضعف را در دیدگاه خود به اشتراک بگذارید.

ارزش خرید
351.5
امکانات
471.5

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی

خرید این محصول را پیشنهاد می کنید ؟

محصولات مشابه

این محصول

پیشنهاداتی که بهتر است بررسی کنید…

جستجوی محصولات

اشتراک در شبکه های اجتماعی

https://view.ramachoob.com/?p=27672

با موفقیت به لیست اضافه شد!

شما یک محصول را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کردید. جهت مشاهده لیست علاقه مندی های خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید