752 6900 0912

3- 4001 4426 021

سوالات

متداول

سوالات متداول مشتریان گرامی از راما

برای کالاهایی که قیمت دارند می توانید به صورت آنلاین خرید کنید و از طریق درگاه پرداخت اینترنتی مبلغ مورد نظر را به صورت آنلاین بپردازید .همچنین برای کالاهای با بر چسب تماس بگیرید با تماس با تلفن دفتر مرکزی از قیمت و نحوه ی پرداخت اطلاع حاصل فرمایید.

شما در پنل کاربری خود میتوانید مشاهده کنید که در چه مرحله ای از فرایند خرید قرار دارید.
در ضمن، پس از تحویل کالای شما به باربری ،شماره بیجک باربری برای شما پیامک می شود و با تماس به آن واحد می توانید از زمان رسیدن خودرو حامل کالای شما اطلاع حاصل فرمائید.

علاوه برا مشاهده مشحصات و توضیحات هر محصول درسایت و همچنین امکان مقایسه چند محصول به صورت آنلاین، شما مي توانيد براي دريافت اطلاعات در مورد نحوه استفاده از كالاي خريداري شده و يا مقايسه كالاهاي مشابه با تماس از طريق تلفن های آمده در سایت از مشاوره همكاران ما در شرکت راما بهره مند شويد.

صندلی ها شامل یک سال گارانتی و سه سال خدمات پس از فروش میز ها شامل 3 سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. ولی بهتر است در رابطه با گارانتي و چگونگی خدمات پس ار فروش، مخصوص هر کالا حتما با مشاوران ما تماس داشته باشید.

جهت رفاه حال مشتریان زمان تحویل کالا هنگام نهایی کردن سفارش توسط شما مشتریان تعیین می گردد .
البته لازم به ذکر است برای سفارش های شهرستان به علت ارسال کالا توسط باربری ممکن است زمان تحویل اندکی با زمان انتخابی شما مغایرت داشته باشد.

خیر قیمت تمام محصولات سایت همراه با 9% مالیات قرار داده شده و هیچ مبلغ دیگری با این عنوان هنگام صدور فاکتور اضافه نمی شود. .

بله كالاهايي كه از طریق باربری ارسال شوند تا لحظه تحويل به مشتري در باربری شهر یا استان مربوطه بيمه مي باشند.
البته لازم بذکر میباشد، حتما دقت لازم را در زمان تحویل کالا داشته باشید که کالای سالم و بدون هیچ زدگی دریافت نمایید.

هزینه حمل و نقل به عهده مشتری میباشد.

در مرحله اول شما باید از نمایندگی های مجاز شرکت مبلمان اداری راما در شهر خود خریداری کنید و بار را از انبار نمایشگاه شهر خود تحویل بگیرید در صورتی که در شهر شما نمایندگی فعال نباشد ارسال کالا به شهرستانها از باربري استفاده مي شود و مشتري مي تواند در شهر مقصد سفارش خود را از باربري تحويل بگيرد.

در صورتي كه كالاي مورد نظر خود را درسایت نيافتيد با شماره های آمده در سایت تماس بگيريد همكاران ما در شرکت مبلمان اداری راما سفارش شما را بررسي و در صورت امكان محصول مورد نظر را براي شما تهيه خواهند نمود.

تمامی کالای شرکت راما دارای ضمانت 3 ساله میباشد.
البته شرکت راما آماده راهنمایی و حل مشکل شما نیز میباشد.

بله در صورت كار پروژه اى به صورت طراحى ٣ بعدى(3D max) به صورت كاملا رايگان انجام ميدهيم.

نمایندگی های شهرستان ها بستگی به شهر خود دارد.

دفتر مرکزی شرکت راما از شنبه تا چهار شنبه 8 صبح تا 5 عصر در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.
شرکت راما روزهای پنچ شنبه و ایام تعطیل، تعطیل میباشد.

جستجوی محصولات