752 6900 0912

3- 4001 4426 021

در حال بارگذاری ...

سقف گچی (سفارشی)

سقف کاذب گچی در قالب کناف و تایل 60*60 میباشد که دارای چندین مدل و ویژگی منحصربفردی هستند. این نوع سقف کاذب معمولا برای مکان های اداری و تجاری استفاده میشود و چهره ی زیبایی برای دکوراسیون داخلی منزل ندارد. ویژگی های کلی آن نصب آسان و سریع، وزن سبک، قابل رنگ کردن میباشد.

انواع تایل گچی عبارت است از:

سقف کاذب گچی ساده : به صورت ساده و تنها از گچ تولید شده و ارزان ترین نوع سقف کاذب محسوب میشود و برای استفاده در مناطق مرطوب و تماس با آب محدودیت دارد.

سقف کاذب پشت آلومینیوم و روکش پی وی سی: در پشت تایل از آلومینیوم استفاده شده است که دارای یک روکش پی وی سی است و به صورت ساده و پانچی مربعی و دایره ای منظم و نامنظم موجود میباشد. پانچی دارای خاصیت آکوستیک نیز میباشد. در مقابل آب و رطوبت از مقاومت بالایی برخودار میباشد. از لحاظ قیمت اقتصادی گران تر از سقف کاذب گچی ساده میباشد.

سقف کاذب گچی آکوستیک: از گچ تولید شده ولی به دلیل وجود حفره در این تایل امکان جذب صدا را نیز دارد. در مقابل آب و مناطق مرطوب حساس بوده، این محصول بدلیل دارا بودن خاصیت آکوستیک از قیمت بالاتری برخوردار است.

سقف گچی روکش پی وی سی: تایل گچی که دارای یک روکش پی وی سی است. به صورت ساده و پانچی مربعی و دایره ای منظم و نامنظم موجود است. پانچی دارای خاصیت آکوستیک بوده و در مقابل آب و رطوبت از مقاومت بالایی برخودار میباشد.

تایل گچی طرحدار: دارای طرح های متفاوتی همچون حصیری، تخم مرغی، لوزی و طرح هایی از این دست میباشد که تنها جنبه ی تزئینی داشته و میتواند محیط را یکنواختی برهاند.

سقف کناف: تخته های گچی پیش ساخته ای است که امکان فرم گرفتن و همچنین تبدیل شدن به انواع طرح ها را دارا میباشد و ایجاد باکس های نور ایجاد گچبری های سنتی سقف و یا حتی طرح های مدرن از ویژگی های کناف محسوب میشود. همچنین ورقهای کناف قابلیت اجرا با عنوان سقف، دیوار کاذب و دکوراتیو را نیز دارا میباشد و بدلیل چنین قابلیتی امکان استفاده در انواع دکوراسیون داخلی مانند : مسکونی، اداری، تجاری و … را دارد.

ویژگی های کلی کناف: ظاهر زیبا و قابل استفاده برای انواع دکوراسیون داخلی، نصب بسیار آسان ، سریع و قیمت مناسب میباشد.

انواع کناف: ساده، ضد حریق و ضد آب که هرکدام از نظر قیمتی متفاوت از هم میباشند.

نمایش

سقف گچی (سفارشی)

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

در صورتی که این محصول را خریداری کرده اید تجربه خود از این محصول را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. شما می توانید بررسی محصول ، نقاط قوت و ضعف را در دیدگاه خود به اشتراک بگذارید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی

خرید این محصول را پیشنهاد می کنید ؟

محصولات مشابه

این محصول

پیشنهاداتی که بهتر است بررسی کنید…

جستجوی محصولات

اشتراک در شبکه های اجتماعی

https://view.ramachoob.com/?p=26417

با موفقیت به لیست اضافه شد!

شما یک محصول را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کردید. جهت مشاهده لیست علاقه مندی های خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید